eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCNC dla elektronika - lewa strona vs prawa strona (G41/42) › Re: CNC dla elektronika - lewa strona vs prawa strona (G41/42)
  • Data: 2017-06-28 11:30:14
    Temat: Re: CNC dla elektronika - lewa strona vs prawa strona (G41/42)
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-28 o 08:27, s...@g...com pisze:

    > No do drobnych ścieżek grawerowanie sie słabo nadaje. Ale imho daje
    > sie dziś wybrać sensowne optimum choc jak sie uprzesz na gęste
    > scalaki to tylko trawienie...

    Zależy mi póki co na ścieżkach 10milsów i podobnych odstępach między
    nimi. Da radę?

    Choć sam nie wiem czy pytanie będzie aktualne bo nawet zwykłe
    tranzystory bywają dostępne wyłącznie w gęstszych obudowach. Np. zwykły
    podwójny tranzystor BC857BS.

    > Ja bym powiedział że w ogólnym. To Twoje jest szczególne. Ale to
    > subiektywna opinia moze byc :)

    Montaż SMD jest bardzo popularny. Zaryzykuje twierdzenie, że przewlekany
    odchodzi do lamusa.

    > No nie. Zerknij sobie w release notesy. Jest tam tego troche.
    > Niektóre komercyjne produkty nie mają wiele więcej nowych wydań.

    Sprawdzałeś jaki one były? To nie były nowości lecz poprawki błędów.
    Jeśli o postęp chodzi, to aktualizacji było tyle ile napisałem.
    Wylosowałem sobie przykładową poprawkę z 2011r, cytuję:

    "Sept. 6, 2011, 7:08 p.m.
    After 5 months of bug fixing and vacation delays out of our control, the
    Inkscape Community is proud to announce that Inkscape 0.48.2 is out."

    Czyli przez 5 miesięcy poprawiali błędy i jeździli na wakacje.
    Funkcjonalność w tym czasie praktycznie nie zmieniła się.

    Wcześniejszy wpis:

    "March 2, 2011, 7:26 p.m.
    After 6 months of development and delays out of our control, Inkscape
    0.48.1 is out."

    Znów pół roku niekontrolowanych przerw i poprawek błędów. Itd.

    W każdym jednym roku tak jest a zmiany funkcjonalności to rzadkość. Tak
    więc nie jest tak jak piszesz. Ja nie potrafię zachwycać się poprawkami
    błędów i uznawać je za kamienie milowe w rozwoju softu.

    Cały czas podkreślam - nie ma jeszcze wersji numer 1 nawet. Nadal to
    produkt testowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek