    From: "P. Owca" <2...@i...sk>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: CPU nie wykonujący pustych procedur
    Date: Sat, 25 Jul 2009 17:12:39 +0000 (UTC)

    "Wojciech Muła" beee:
    > Coś masz zepsute kodowanie - niby utf-8, ale ja mam dziwne krzaki.
    powinno być dobre, natomiast w ,typowych' czcionkach nie ma tych znaków. ;-)

    > To mogłoby być tańsze niż odłożenie bieżącego PC na stos, zmiana PC,
    > wykonanie powrotu (odtworznie PC). Szczególnie w procesorach potokowych,
    > gdzie można to wykonać w miarę wcześnie.
    raczej droższe, ponieważ stos (jego część) jest w pamięci podręcznej,
    a tzw. 'process[ing] context' (cudowne skróty literkowe ;-) , bo prze-
    cież nie 'personal computer' ;-) ) to pewnie jedno słowo pamięci w no-
    wych 'abi' (masz! ;-) ). pozatym można spróbować uniknąć wykonywania
    tego wywołania.

    > Tak się mówi, "sterowanie" - czyli zmiana PC.
    zakładające. a jeśli tego nie ma?

    > Z ciekawości.
    w kierunku osiągniecia czego... w programie?
    --
    beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee