eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ? › Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
  • Data: 2009-04-01 06:39:28
    Temat: Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
    Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RedArt" <r...@t...tez.op.pl> napisał w wiadomości
    news:gqse7s$c97$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dlatego projekt - niezależnie od mizernych(czytaj mało spektakularnych -
    > co może wcale nie jest wadą) jak na razie rezultatów (jak sądzę)
    >
    > - jest ciekawy.

    Ciekawy to może i jest. Z praktycznego punktu widzenia jednak,
    nie można zjeść ciastka i mieć ciastka. Im bardziej skomplikowane
    urządzenie, tym trudniej je kontrolować.
    Urządzenie, które samo zbuduje swoją strukturę (a o ile dobrze
    zrozumiałem, to mniej więcej o to Ci chodzi), będzie praktycznie
    nieprzewidywalne. I nie mówię tu o buncie maszyn, tylko o zwykłych
    błędach i nieprzewidzianych skutkach ubocznych. O ile z pewnością
    będą one ciekawe, to praktycznie urządzenie będzie nie do użytku.