  • Data: 2015-01-26 14:19:44
    Temat: Re: Ceny modułów WiFi
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Jan 2015 12:54:35 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > A można kupić jedną taką kartę, na prywatną osobę, nie mając firmy?

    Chyba tak, ale pamiętaj umowa na rok.

    > Są jakieś analogiczne rozwiązania pre-paid?

    W poprzednim poście ktoś pisał o klucz.net, wygląda na to, że da się
    jednym doładowaniem mieć ważność karty rok a transfer będzie schodził
    z kwoty doładownia wg cennika 2 gr za 100kB. Jeśli nie planujesz
    dużych transferów to wygląda to kosztowo rozsądnie.
    Jeśli natomiast chcesz komunikować się smsami to już gorzej, nie
    udało mi się znaleźć oferty prepaid dającej tanie smsy dostępne przez
    rok jednym doładowaniem.

    --
    Marek