  • Data: 2019-08-27 14:50:23
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To jakis wstyd bylby jakbym nigdy nie kupowal samochodu z zagranicy? Ktos z bliskiej
    rodziny kiedys kupowal i robilem za kierowce, znaczy sie jezdzilem z nim. Samochod
    sprowadzony z Holandii. Po dogadaniu ceny moja decyzja zeby kupowal jak w sprzedajacy
    pojedzie z nami do urzedu celnego i tam powiedza ze nie widza przeszkod. Dlaczego
    akurat UC? Bo w nim sa agencje celne i zajmuja sie rowniez samochodami. Po drodze do
    UC kupowany samochod do mnie na podworko. W agencji powiedzieli ile bedzie cala
    sprawa u nich kosztowala. Jakies drobne to byly w stosunku do niezbyt drogiego
    samochodu. Sprawdzili dokumenty powiedzieli ze jest wszystko. Kasa sprzedawcy
    wyplacona na korytarzu UC. Zaplacone w agencji celnej. Termin odbioru kompletu
    dokumentow potrzebnych do zarejestrowania w wydziale komunikacji 4 dni, ale tylko
    dlatego ze kogos nie bylo bo wzial kilka dni wolnego i nie bylo kim zrobic. W
    wydziale komunikacji pelny luz i zwis bo nie zalatwiane przy okienku a przez kogos
    kto ma tam swoj pokoj. Moze przy okienku tez by bylo szybko bo kolejka na jakas
    godzine byla. U tego kogos bylem lepiej niz godzine bo pogadalismy o karabinach,
    wojnie w chinach itp. Z mojego skromnego doswiadczenia wynika ze kilka lat temu nie
    bylo zadnego problemu z rejestracja samochodu sprowadzonego z zagranicy.