  • 1. Data: 2019-08-26 12:00:30
    Temat: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=zgTKwnitooI

  • 2. Data: 2019-08-26 13:18:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolor czy rozmiar Ci sie nie podobaja?

  • 3. Data: 2019-08-26 14:18:01
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=zgTKwnitooI#t=2m55s

  • 4. Data: 2019-08-26 17:25:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi jednak ze kolor mu sie nie podoba. W jednym miejscu gostek mowi ze nikomu
    zajmujacemu sie handlem uzywanymi samochodami takie tablice nie sa do niczego
    potrzebne a w innym stara sie udowaodnic ze dla handlujacych uzywanymi samochodami to
    bubel prawny. Ustawodawcy maja tworzyc takie prawo ktore jednoczesnie ulatwi zycie
    ludziom i jednoczesnie sprowadzi do parteru tych co by chcieli uzywac go niezgodnie z
    zamyslem ustawodawcy.

  • 5. Data: 2019-08-26 18:37:21
    Od: p...@g...com

    No fakt. Kolejny raz sukces. Chwała parlamentarzystom po wieki ;-)

  • 6. Data: 2019-08-26 19:21:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 12:00, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=zgTKwnitooI

    Dlaczego wyłączono z ustawy wcześniej zarejestrowane samochody?
    Jest w tym jakiś bonus dla salonów z nówkami?

    Robert

  • 7. Data: 2019-08-26 21:19:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wylaczono wczesniej zarejestrowane bo w Polsce wyrejestrtowany rowna sie
    zazlomowanemu. Kwit potrzebny do wyrejestrowania daje stacja zlomujaca po fizycznym
    odebraniu pojazdu. Pojawienie sie w Polsce wystawionego do sprzedazy
    niezarejestrowanego nigdy lub nigdzie uzywanego samochodu jest niemozliwe bo takich
    aut nie ma prawa tu byc. Oczywiscie beda jakies szczegolne sytuacje np wojenny
    motocykl odnaleziony w stodole na Ukrainie. Ale tacy co dzialaja w branzy takich
    pojazdow dadza sobie rade bo wczesniej tez dawali sobie rade.

  • 8. Data: 2019-08-26 22:10:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    udowaodnic
    > ze dla handlujacych uzywanymi samochodami to bubel prawny.

    W obu miejscach mówi prawdę.
    Nie są potrzebne, bo po co komu takie tablice, których nie można
    wykorzystać do celu w jakim miały być według zapowiedzi stosowane?
    A bubel prawny, bo można wyobrazić sobie ich stosowanie w "niecnym" celu.

  • 9. Data: 2019-08-26 22:33:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Specjalnie nie sledzilem tematu. Po co komisowi jakies specjalne tablice skoro
    wszystkie samochody jakie ma musza miec swoje. Czyli celem wprowadzenia nie byly
    komisy. Ale sprzedawcy nowych samochodow potrzebuja takich tablic bo maja tylko nowe
    wczesniej nie rejestrowane pojazdy. I ktos przed zakupem moze chciec sie takim
    pojazdem przejechac. W salonach z fabrycznie nowymi samochodami wykorzystywanie
    tablic zielonych do niecnych celow sensu raczej nie ma. Rowniez Kowalski zam.
    Koluszki ul. Kolejowa 1 takich tablic na okolicznosc indywidualnego sciagniecia
    jakiegos zelaza z niemiec nie potrzebuje. niemcy na okolicznosc sprzedazy pojazdu za
    granice maja swoje procedury i sciagniety pojazd bedzie spelnial warunek bycia
    zarejestrowanym lub bycia zarejestrowanym wczesniej. Oczywiscie mam prawo sie mylic.
    Mam rowniez prawo do zmiany zdania jesli ktos mnie przekona ze nie mam racji.
    Chwilowo nikt nie przedstawil jak nowe prawo moze niekorzystnie wplynac na ww
    Kowalskiego z Koluszek, Kolejowa 1.

  • 10. Data: 2019-08-27 06:55:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Specjalnie nie sledzilem tematu. Po co komisowi jakies specjalne tablice skoro
    wszystkie samochody jakie ma musza miec swoje. Czyli celem wprowadzenia nie byly
    komisy.

    a oglądałeś film z tego wątku? Głównie to miało pomóc w tym, żeby komis
    mógł sprowadzonym samochodem klienta legalnie przewieźć, a klient z taką
    tablicą legalnie dojechać do domu. Myślisz że mało takich samochodów
    jest sprzedawanych? Myślisz że mało z nich jedzie do nowego polskiego
    właściciela na pożyczonych tablicach, bo legalnych dokupić się nie da?

    Lukasz