  • Data: 2015-08-30 23:57:37
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Co tam takiego strasznego? Polakom wiele przeszkadza...
    > Wystarczy że reguł trzeba przestrzegać to już nie lubią :-)

    Mylisz skutek z przyczyna. Najpierw sa glupie reguly narzucone przez
    durniow, potem ich nie przestrzeganie przez ludzi obdarzonych jakims
    rozsadkiem. Wiesz co to strajk wloski? Tak, to wlasnie scisle
    przestrzeganie regul. Ty bys tego strajkiem nie nazwal, co?

    > Bo korupcja jest rakiem który toczy chory organizm.
    > Ograniczanie korupcji wszystkim wychodzi na zdrowie.

    I jak zamierzasz z nia walczyc? Bo mi sie wydaje, ze najlepiej
    likwidujac przyczyne. A korupcja jest tam, gdzie cos zalezy od
    urzednika, jak urzednik nie ma nic do decydowania, to nikt nikogo nie
    korumpuje, bo niby jak i po co.

    > Nie bój się... diabeł nie taki straszny jak go malują.

    Diabel, nawet bardzo ladny, zawsze pozostanie diablem. Jego miejsce jest
    "pietro" nizej.

    > Odnieś się do tego mojego kolegi który co roku za złoma
    > z 2001 roku niespełniającego podstawowych wymogów
    > bezpieczeństwa płaci 200zł aby dostać fałszywą pieczątkę do
    > dowodu... To auto byłoby zdjęte z szos i byłoby bezpieczniej.

    A od ilu lat jezdzi tak? Bo skoro nie spowodowal zadnej kolizji tym
    zlomem, to:
    a) moze nie jest to taki zlom
    b) zdaje sobie sprawe z ograniczen swojego pojazdu i jedzie
    bezpieczniej, niz w nowej furze

    > Obywatel gdzie tylko może będzie myślał TYLKO O SOBIE.
    > Porozglądaj się... otwórz oczy. Nikt nie ma na myśli
    > dobra innych ludzi na drodze - każdy ma tylko końcówkę
    > swojego nosa przed oczami.

    Nie jest tak zle. Smiem twierdzic, ze tacy jak piszesz, to mniejszosc.
    Upierdliwa, ale mniejszosc. Zadne dekrety, ani ustawy nie zmienia postaw
    ludzi, bez wzgledu na to, czy jest ich wiekszosc, czy mniejszosc.
    Wlasnie wrocilem z Monachium. Dwie rzeczy mnie zadziwily: brak progow
    zwalniajacych i brak bramek w metrze. Zbieranina wszelkich narodowosci,
    pelno Turkow, Arabow, Murzynow i panstwo niemieckie moze miec zaufanie
    do swoich obywateli, ze kasuja bilety i nie urzadzaja rajdow na ulicach.
    I wyobraz sobie, ze nie spotkalem zadnej kontroli.
    A u nas, swietujemy cwierc wieku wolnosci, a byle kraweznik moze Ci
    odebrac PJ, bo musi norme wyrobic.

    > Co mi z tego że ktoś pójdzie do pierdla na srogą karę
    > gdy zabije mi matkę czy córkę? Co mi to da?

    A teraz nie moze tego zrobic?

    > To nie tak powinno działać - idiotów jest zbyt wielu.

    I co najgorsze maja wladze.

    > Większość ludzi ma w dupie innych
    > i kombinuje jak tylko może aby zarobić kilka złotych dla siebie.

    Co do pierwszej czesci sie nie zgodze, co do drugiej tak i bardzo mnie
    cieszy, jesli ludzie kombinuja jak zarobic. Oby ich bylo jak najwiecej i
    zeby panstwo im tego nie utrudnialo - jesli nie z przywiazania do
    wolnosci, to przynajmniej we wlasnym interesie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa