  • Data: 2015-09-02 01:46:46
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Tak powiadasz? Przypomnę tylko, że sprawa dotyczy "skorumpowanej"
    > pieczątki w dowodzie rejestracyjnym wbijanej na... prywatnej stacji
    > diagnostycznej:P

    Ale to panstwo kaze mi udowadniac, ze mam sprawny samochod.
    Dawac lapowek nie umiem i nigdy nie dalem i na zadnej stacji nikt nie
    przymykal oka, jak cos bylo nie tak. No moze poza:
    - ta zarowka od migacza, to juz bardziej biala niz zolta, zmieni ja pan
    potem?
    - OK (i tak tez w domku zrobilem)

    > Reszta zagadnień korupcyjnych dotyczących sektora prywatnego też nie
    > jest wcale taka nie za twoje pieniądze, bo korumpuje się zwykle osoby
    > związane z zamówiniami publicznymi,

    Wiec problemem nie jest sektor prywatny, tylko publiczny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa