-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chłodnica wspomagania - niech mnie kto oświecii
Date: Mon, 27 Sep 2010 12:27:28 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <i7prik$j0r$1@inews.gazeta.pl>
References: <i7po5v$1as1$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1285583252 19483 83.17.20.2 (27 Sep 2010 10:27:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 10:27:32 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312954
[ ukryj nagłówki ]> czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, jak działa chłodnica płynu wspomagania?
>
> Normalna chłodnica (wody, ew. oleju czy klimy) to element który znajduje
> się
> w obiegu danej cieczy. Natomiast owa "chłodnica wspomagania" to kawałek
> długiej
> rurki pomiędzy układem (pompą?) a zbiornikiem wyrównawczym, który nie ma
> innego
> odpływu. Inaczej mówiąc jest to ślepa odnoga układu. W której, jak sądzę
> przelewają się minimalne ilości cieczy.
nie wiem o jakim aucie mowa ale w Fieście owa rurka była wpięta w układ w
taki sposób, że nie tylko bywała dość mocno ciepła ale umieszczony był na
niej czujnik ciśnienia dający info do ECU o obciążeniu układu i konieczności
zwiększenia obrotów silnika,
wnioskuję więc że konstrukcja układu jest taka że przepływ oleju wspomagania
jest większy niż z pozoru się wydaje,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 12:49 Jakub Witkowski
- 27.09.10 13:24 Robson
- 27.09.10 13:43 Jakub Witkowski
- 27.09.10 14:45 JAM
- 27.09.10 14:51 Jakub Witkowski
- 27.09.10 15:06 J.F.
- 27.09.10 16:11 Przemysław Czaja
- 27.09.10 16:38 Jakub Witkowski
- 27.09.10 21:37 P_ablo
- 28.09.10 04:08 JAM
- 28.09.10 08:54 Jakub Witkowski
- 28.09.10 08:57 Jakub Witkowski
- 28.09.10 10:37 Rafał
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław