  • Data: 2017-10-08 19:56:50
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-08 o 19:32, sirapacz pisze:

    > nie wywalaj ani nie sprzedawaj:) wyjmij bęben, weź pistolet do
    > przedmuchiwania z kompresorem i wydmuchaj z  wastetanka toner.

    Chodzi Ci o tą puszkę pod bębnem?

    > u mnie bylo identycznie z CLX-3185:) to te same bebechy

    Takie coś, jeden ciemny (złożony z mieszanki czarnego z kolorami) pasek
    poziomy zawsze w tym samym miejscu, tutaj nad wielkim napisem "imagine":

    https://zapodaj.net/42a5014169d90.jpg.html

    Pas ma znacznik, więc będzie zawsze ten sam punkt. Przeglądałem pas ale
    nie zauważyłem zniekształceń, więc może taki pasek przestał mieć jakieś
    tam właściwości transmisyjne?. Puszki pod bębnem nie rozbierałem. Bęben
    cały.

    > a jak się tak będziesz upierał to biere za te pindziesiunt ;)
    >
    > sir

    jasne ;)

    --
    Irokez