  • Data: 2017-10-08 20:06:26
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi Ci o tą puszkę pod bębnem?
    tak

    > Takie coś, jeden ciemny (złożony z mieszanki czarnego z kolorami) pasek
    > poziomy zawsze w tym samym miejscu, tutaj nad wielkim napisem "imagine":
    >
    > https://zapodaj.net/42a5014169d90.jpg.html

    przypadek z przepełnionym wastetankiem objawia się jakby wylewaniem się
    brudu na kartkę i zawsze przy druku w kolorze a nigdy przy czerni
    (aczkolwiek w pewnym momencie na czarnym też zaczęło). Przy czym brudzi
    w pionie.

    > Pas ma znacznik, więc będzie zawsze ten sam punkt. Przeglądałem pas ale
    > nie zauważyłem zniekształceń, więc może taki pasek przestał mieć jakieś
    > tam właściwości transmisyjne?. Puszki pod bębnem nie rozbierałem. Bęben
    > cały.

    nie trzeba rozbierać. Dmuchaj pod bębnem. UWAGA: nie rób tego w domu. U
    siebie na podwórku zrobiłem chmurę która była długa na dobre 30 metrów
    przy lekkim wietrze.
    Mimo, że twój pasek wygląda inaczej - też waliłbym w bęben powietrzem ze
    względu na mieszankę. To dość dobrze wskazuje na problem z bębnem lub
    listwą czyszczącą (ktora też będzie się syfić jak będzie za dużo w waste
    tanku.

    Wgraj do tego wsad który na allegro znajdziesz pod hasłem 'wieczny chip'
    i możesz sobie sypać w boczną zatyczkę bez stresu:)
    Mój CLX nie chce się łajza zepsuć od 6(?) lat a chętnie bym go zamienił
    na coś z siecią i dupleksem...