  • 51. Data: 2013-01-10 01:35:17
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-10 01:13, Mr Misio pisze:
    > http://www.komputronik.pl/product/162295/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/GeForce_with_CUDA_GT_630_MSI_4GB_
    DVI_HDMI_D_SUB_PCI_E_.html

    Możesz wytłumaczyć po jaką cholerę wyszukałeś tak słabą grafikę akurat
    z 4GB RAM? Nie chcę być złośliwy, ale takie wybory to jak kompleks
    małego ...hmm, ego.
    Napisz lepiej do czego poza tą konwersją wideo z CUDA ta grafika ma być.
    Z powodu jak w poprzednim poście, kryterium wyboru będą gry, napisz więc
    jaka ma być rozdzielczość natywna monitora i jakie tytuły.

    --
    /MB

  • 52. Data: 2013-01-10 01:36:53
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:
> [...]
    > Z powodu jak w poprzednim poście, kryterium wyboru będą gry, napisz więc
    > jaka ma być rozdzielczość natywna monitora i jakie tytuły.

    nawet nie zwrocilem uwage.

    glowne zastosowanie to wspomaganie renderingu video w vegas :)

  • 53. Data: 2013-01-10 03:24:45
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-10 01:36, Mr Misio pisze:

    > nawet nie zwrocilem uwage.
    > glowne zastosowanie to wspomaganie renderingu video w vegas :)

    Tu masz dowolność czy karta jest z CUDA czy z samym OpenCL, bo to
    wspiera oba. Test redneringu Vegas PRO 12 Trial (retail chyba w tym
    względzie niczym się nie różni) na R7870 daje zajętość GPU na poziomie
    11% do max 33% ale przy typowym dla 2D zegarze 300MHz, w czasie
    chwilowych przełączeń w czasie renderingu na 1 GHz GPU zajętość jest na
    poziomie 5-6%. IMHO dowodzi to niestety nadal kiepskiego skalowania się
    takich programów z wydajnością GPU i to co pisałem wcześniej - IMHO
    spokojnie wystarczy do tego GF 640 1 GB (ze względu na "odgrzewane
    kotlety" w GF610 i 620 oraz zamieszanie z GF630 OEM te omijaj).
    Więcej napiszą Ci ludzie, którzy na tym zęby zjedli - sam robiłem tylko
    testy z doskoku na trialu aby sprawdzić czy rzeczywiście te algorytmy są
    takie dobre - i niestety po raz kolejny rozczarowałem się :/

    --
    /MB

  • 54. Data: 2013-01-10 03:35:16
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

> [...]
    > testy z doskoku na trialu aby sprawdzić czy rzeczywiście te algorytmy są
    > takie dobre - i niestety po raz kolejny rozczarowałem się :/

    Obecnie mam karte Radeon yyyy..... HD 5670... Jakies OpenCL w tym chyba
    jest. No jest. No i nie wiem, zostawić tą czy przejść na nVidię? Czytam
    ostatnio duzo o sproblemach vegas 12 (niestabilnosc) zwiazanych z
    renderowaniem z uzyciem GPU. W wersji 11 tez takowe byly, ale jakby
    mniej. Moze sie okazac, ze... Kupie GPU, a soft bedzie sie kaszanil :/

    Ogolnie, to nie wiem co zrobić :) Poki co... to moze wybiore pamiec do
    PC...

    Jakieś za i przeciw?

    http://www.morele.net/pamiec-kingston-khx16c10b1k2-1
    6x-506230/

    :)

  • 55. Data: 2013-01-10 03:59:00
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-10 03:35, Mr Misio pisze:

> [...]
    > renderowaniem z uzyciem GPU. W wersji 11 tez takowe byly, ale jakby
    > mniej. Moze sie okazac, ze... Kupie GPU, a soft bedzie sie kaszanil :/

    Karta spełnia wymagania minimalne dla wspomagania GPU, więc co za
    problem samemu sprawdzić na trialu jak faktycznie to wygląda w
    konkretnej konfiguracji, tym bardziej że to tani soft nie jest.

    --
    /MB

  • 56. Data: 2013-01-10 05:55:53
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > Karta spełnia wymagania minimalne dla wspomagania GPU, więc co za
    > problem samemu sprawdzić na trialu jak faktycznie to wygląda w
    > konkretnej konfiguracji, tym bardziej że to tani soft nie jest.

    Tak czy siak Vegas kupie, bo uzywana przeze mnie 9-tk nie ma wielu
    nowych rzeczy, ktorych bym z checia pouzywal. To czy bedzie obslugiwac
    GPU i jak - to sprawa o tyle drugorzedna, ze jak bedzie to... bedzie mi
    milo :)

  • 57. Data: 2013-01-10 10:31:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Asus P8Z77-V LX Intel Z77 LGA 1155
    > W wyborze miedzy polecanym tu mi niedawno AsRockiem a Intelem DH77KC
    > przewazyla ostatecznie cena i ilosc pozytywnych komentarzy na rzecz Asusa.

    Asrock tańszy, pozytywnych komentarzy na temat serwisu Asusa nie widziałem
    :)

  • 58. Data: 2013-01-10 18:20:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:48:30 +0100, terjan napisał(a):

    > panie a ja szukam sterowników do amigi i HD6870 no uj mnie strzeli

    http://hdrlab.org.nz/projects/amiga-os-4-projects/ra
    deonhd-driver/
    proszę bardzo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 59. Data: 2013-01-10 18:21:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:48:30 +0100, terjan napisał(a):

    > panie a ja szukam sterowników do amigi i HD6870 no uj mnie strzeli

> [...]

    Z tym że niestety płatny, ale kupić możesz tutaj:
    http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_
    info.php?products_id=1107

    --
    Pozdrawiam,