    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciag dalszy
    Date: Fri, 5 Sep 2014 10:21:11 +0200

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Jezeli myslisz, ze to juz final to zebys sie mocno nie zdziwil.

    Ja wiem, że mnie finał, dlatego mój post zatytułowałem "ciąg dalszy". Jak
    będzie "finał" to o tym napiszę.

    > Zaraz sie
    > okaze, ze telefon warty 300 PLN a w uszkodzonym stanie 250 PLN i proponuja
    > 50 PLN.

    Wiem, sam o to kiedyś pytałem w wątku "zawyżona wartość wraku" gdy koledze
    skasowałem auto.

    Z tym telefonem może być jeszcze o tyle ciekawie, że znajomy dostał go od
    operatora przy przedłużaniu umowy za przysłowiową złotówkę i taka kwota
    widnieje na fakturze, więc jak się trafi jakiś prawnik ekwilibrysta to może
    chcieć udowodnić że taka była wartość telefonu. Ale ja myślę, że oni chcą
    dowód zakupu by poznać datę a nie wartość. I na podstawie wieku telefonu
    oszacują wartość, ale oczywiście to są tylko moje zgadywanki.

    Bee informował jak się dalej sprawa potoczy.

    Pozdrawiam
    Ergie