  • Data: 2012-07-26 18:36:13
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-26 18:28, nazgul wrote:

    > skoro po przeczytaniu 16.1 chcesz jechać lewym pasem jezdni
    > 1-kierunkowej, to prawodawca umieścił dalsze punkty właśnie dla ciebie.

    No waśnie. I w punkcie 16.2 określa dokładnie gdzie masz się znajdować w
    szczególnym przypadku dwóch jezdni jednokierunkowych. Bo, że na prawej
    jezdni, to już wcześniejszy punkt dostatecznie (jak mniemam dla
    wszystkich określa). A skoro określa, to 16.2 byłby zbędny i całkowicie
    bez sensu, a jednak się tam znalazł. Ja wiem, że czasem ustawodawcy
    piszą głupoty, ale zakłada się, że jednak poszczególne ustępy wstawiają
    w jakimś celu.

    Shrek.