  • 1. Data: 2012-07-23 00:18:51
    Temat: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Jakę sobie dzisiaj A2, kogoś tam wyprzedziłem i wróciłem na prawy pas.
    Dalej sobie jadę z moją prędkością, przede mną pusto. Na lewym pasie
    jedzie sobie jakiś maruder, jedzie równo, mi nie przeszkadza no to jadę
    swoje. Wyprzedziłem go, minęło z 30 sekund i jakiś koleś zaczyna mnie
    wyzywać przez CB argumentując to, że nie znam przepisów, bo z prawej
    wolno wyprzedzać *tylko* jak są trzy pasy ruchu :) Zwróciłem mu uwagę
    (grzecznie), żeby się dokształcił z przepisów, bo nie ma racji, to dalej
    bluzgał i na koniec walnął starym tekstem o sprowadzaniu do swojego
    poziomu i pokonywaniu doświadczeniem. Jakoś nigdzie poza usenetem nie
    spotkałem się z tym tekstem, więc mam pytanie: przyznać się, który to?
    :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2012-07-23 00:46:08
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > przyznać się, który to? :)

    Ja.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-23 00:52:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 22.07.2012 to <t...@i...pl> napisał/a:

    > Ja.

    A jakim samochodem jechałem? Akurat nie swoim, więc nie wygooglasz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2012-07-23 01:16:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > A jakim samochodem jechałem? Akurat nie swoim, więc nie wygooglasz.

    Bo ja pamiętam? Zbluzgałem kilku takich jak Ty. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-07-23 08:39:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    > sprowadzaniu do swojego poziomu i pokonywaniu doświadczeniem. Jakoś
    > nigdzie poza usenetem nie spotkałem się z tym tekstem, więc mam

    trzeba było matołowi powiedzieć, że lewym pasem sie nie jedzie jeśli prawy
    jest wolny

  • 6. Data: 2012-07-23 08:40:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Krzysiek Kielczewski

    > Bo ja pamiętam? Zbluzgałem kilku takich jak Ty. :)

    znaczy nie umiesz jeździć wleczesz sie lewym pasem choć prawy jest wolny i
    jeszcze pouczasz innych :)

  • 7. Data: 2012-07-23 08:50:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2012 08:40, Marek Dyjor pisze:

    > znaczy nie umiesz jeździć wleczesz sie lewym pasem choć prawy jest wolny
    > i jeszcze pouczasz innych :)

    Czyli bez niespodzianek ;->

  • 8. Data: 2012-07-23 09:54:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > znaczy nie umiesz jeździć wleczesz sie lewym pasem choć prawy jest wolny
    > i jeszcze pouczasz innych :)

    Dokładnie!

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-07-23 09:55:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > trzeba było matołowi powiedzieć, że lewym pasem sie nie jedzie jeśli
    > prawy
    > jest wolny

    Jeśli poruszał się z maksymalną dozwoloną prędkością to mógł jechać lewym
    i nawet dobrze, że to robił.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-07-23 10:05:40
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Jeśli poruszał się z maksymalną dozwoloną prędkością to mógł jechać
    > lewym i nawet dobrze, że to robił.

    wróć na kurs prawa jazdy...

    nawet jakby jechał 200km/h to gdy miał prawy pas wolny to winien był jechac
    tym pasem.