  • 11. Data: 2014-03-20 19:06:36
    Temat: Re: Ciekawostka z okolic rejestracji pojazdu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 16:58:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > a kupowanie samochodu z trzeciej ręki to naprawdę głupota
    > o czym się właśnie przekonujesz.

    Czy ty aby na pewno wiesz o czym mówisz? :)
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-03-20 19:52:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Jesteś idiotą czy przespałeś gdzieś ostatnie lata ?

    Jestes chamem, czy przespałes gdzieś lekcje dobrego wychowania?

  • 13. Data: 2014-03-20 19:52:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

> [...]
    > W ogóle, to jakim prawem (no, prawo na pewno się jakieś znajdzie, tyle
    > że jest bez sensu) Urząd żąda udowodnienia prawa własności?? Zgodnie z
    > zdrowym rozsądkiem powinno wystarczyć oświadczenie podającego się za
    > właściciela. Mamy przecież odpowiedzialność za kłamliwe oświadczenia.
    > A jak Urząd ma wątpliwości to niech sobie sam przeprowadza śledztwo.
    > Na dobitkę jesteś obowiązany przedstawiać dokument czynności
    > cywilno-prawnej w której nie byłeś stroną :) I to zobowiązany nie
    > przez ustawę tylko przez rozporządzenie ministra który najwyraźniej

    Poczekaj.
    Piszesz, ze urzad ma prawo żadać a potem pytasz "jakim prawem"?
    to w koncu twierdzisz, ze ma prawo, czy moze tweirdzisz, ze żada i pytasz
    czy ma prawo?
    Na chłopski rozum - ma prawo żądać. A ty nie masz obowiązku posiadać.

  • 14. Data: 2014-03-20 20:43:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 18:52:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > czy ma prawo?
    > Na chłopski rozum - ma prawo żądać. A ty nie masz obowiązku posiadać.

    "jakim prawem" to zwrot potoczny którego nie należy rozumieć dosłownie. Ale
    że już z przedszkola wyszedłeś to nie będę ci tłumaczył jak go należy
    rozumieć :)
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2014-03-20 20:57:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 13:11:54 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > właścicielami samochodu) jeśli się okaże że gość od którego kupiłeś
    > samochód zaniedbał przerejestrowania na swoje nazwisko?

    Ja wiem, na własnej skórze się o tym przekonałem. Od sprzedającego
    dostałem fakturę + potwierdzone notarialnie kopie poprzednich umów.
    Urzędnik 1 mi nie zarejestrował na podstawie tych dokumentów.
    3 dni później urzędnik 2 nie widział problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2014-03-21 13:58:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Thursday, March 20, 2014, 4:25:34 PM, you wrote:

    > Mogę być sobie uznawany za co tylko ktoś chce. Wisi mi to. Ważne że jeśli
    > ktoś zechce wyciągać konsekwencje ze swoich przekonań to najpierw musi
    > dowieść że ja jestem paserem (a nie ja mam dowieść że nim nie jestem).

    Facet, kupując samochód od osoby, która nie jest wymieniona w dowodzie
    rejestracyjnym, bez ciągu umów, już dajesz dowód paserstwa. I tyle na
    ten temat.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-03-21 16:00:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Mar 2014 13:58:28 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Facet, kupując samochód od osoby, która nie jest wymieniona w dowodzie
    > rejestracyjnym, bez ciągu umów, już dajesz dowód paserstwa. I tyle na
    > ten temat.

    Ty jak coś powiesz to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać :)
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2014-03-21 19:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Jacek,

    > Facet, kupując samochód od osoby, która nie jest wymieniona w dowodzie
    > rejestracyjnym, bez ciągu umów, już dajesz dowód paserstwa.

    Dowód powiadasz.
    My chyba mamy w .pl, przykładowo, dość liberalne skarbówki.
    W porównaniu z Tobą ;)
    Ale od tezy, że brak dowodu na zdarzenie przeciwne stanowi dowód
    zdarzenia, to Bool się chyba w grobie przewraca.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2014-03-21 22:44:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 19:52, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Jestes chamem, czy przespałes gdzieś lekcje dobrego wychowania?

    Chamem jesteś ty, ja jestem szczery i bezpośredni.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-03-21 22:48:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 17:54, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > No nie, to jest kwestia proceduralna. Większość towarów kupujesz bez
    > wiedzy o pochodzeniu i jest ok.

    Ale samochód niestety nie należy do tej większości. Nie dość że
    trzeba wiedzieć to jeszcze trzeba mieć na to dokumenty.