  • Data: 2017-05-21 01:33:23
    Temat: Re: Ciekawostki o Wanklu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czy jebie Ci na dekiel ze kilku zdan nie potrafisz przeczytac i pamietac co czytales?
    Gdzie napisalem ze mnie bierze olej przez zawory. Glupota zaczyna sie od jakiejs
    granicy, wychodzi ze jestes jej blisko a moze juz przekroczyles magiczna granice
    swiata normalnych od swiata glupich. Oczywiscie pod warunkiem ze byles kiedys
    normalny. Nie wiem ile mi bierze oleju, taka informacja jest dla mnie zbedna. Rocznie
    robie z poltora tysiaca kilometrow. Jak by zuzywal dwa litry oleju na rok to mnie
    stac zeby jezdzic.