  • 11. Data: 2011-12-28 10:43:52
    Temat: Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:4eeb49a2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dwa razy podsyłasz łajzo pdfy a nie raczysz zauważyć że dotyczą zupełnie
    > innego urządzenia.
    > I żeby nie było, wczoraj już je wszystkie przeglądałem. W moim nie ma
    > takiego menu jak w tych PDFach a i wyprowadzenia są też zupełnie inne.

    Dwa razy się pomylił, co sie przytrafia człowiekowi,
    a Ty dwa razy pokazałeś z siebie "łajzę"
    - co się też człowiekowi zdarza.

    Artur(m)

  • 12. Data: 2011-12-28 11:17:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Dwa razy się pomylił, co sie przytrafia człowiekowi,
    > a Ty dwa razy pokazałeś z siebie "łajzę"
    > - co się też człowiekowi zdarza.

    Ty jakimś archeologiem jesteś?

    Marek

  • 13. Data: 2011-12-28 12:05:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Ty jakimś archeologiem jesteś?

    ...być może jestem archeologiem,
    ale na pewno nie jestem wykrzykującym
    na błądzących.

    Artur(m)

  • 14. Data: 2011-12-28 12:32:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > ...być może jestem archeologiem,
    > ale na pewno nie jestem wykrzykującym
    > na błądzących.

    Wróć dziecko na początek wątku, do pierwszej jego wypowiedzi i doczytaj co
    on napisał. Moja reakcja była na jego głupi tekst.

    Marek

  • 15. Data: 2011-12-28 13:38:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Wróć dziecko na początek wątku, do pierwszej jego wypowiedzi i doczytaj co
    > on napisał. Moja reakcja była na jego głupi tekst.

    Jak wykazujesz reakcje taką jak zaprezentowałeś,
    to znaczy, że jesteś słabszy i przegrywasz.
    Niezależnie na jaki głupi tekst odpowiadasz.

    Artur(m)

  • 16. Data: 2011-12-28 14:04:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wykazujesz reakcje taką jak zaprezentowałeś,
    > to znaczy, że jesteś słabszy i przegrywasz.
    > Niezależnie na jaki głupi tekst odpowiadasz.

    Coś ci się wydawało, co innego umknęło...

    Marek