eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCisnienie w ukladzie hamulcowym › Re: Cisnienie w ukladzie hamulcowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.
    com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 30 Jul 2010 00:08:13 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cisnienie w ukladzie hamulcowym
    References: <i2rgvp$bkn$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i2rgvp$bkn$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4c51fbcb$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.137.76
    X-Trace: 1280441291 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19173 83.8.137.76:2016
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300412
    [ ukryj nagłówki ]

    Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    >
    > ... Pewnie zalezy jak mocno "depne";-), ale jakiego rzedu sa to
    > wielkosci w typowym osobowym samochodzie (civic)?

    U mnie przy solidnym depnięciu dochodzi do 100bar, ale to już jest
    bardzo mocne naciśnięcie.

    W sporcie wymogi bezpieczeństwa mówią o przewodach hamulcowych odpornych
    na ciśnienie 1000bar.

    > Przewody hamulcowe
    > (sztywne) nie wygladaja najlepiej. Na roznych forach czytalem, ze ludzie
    > wymieniaja na miedziane. Rurki miedziane mozna kupic bez problemu w
    > zwojach i w odcinkach (sztywniejsze), koncowki - narazie nie
    > namierzylem, ale pewnie tez da sie kupic, zaciskarke gdzies widzialem.

    Nie kombinuj z żadnymi rurkami ogólnego przeznaczenia, a kup po prostu
    przewody hamulcowe.
    Można kupić gotowe z końcówkami w każdej możliwej długości, w hurtowni w
    katalogu nawet będą mieli długości dla Twojego samochodu i nie będziesz
    musiał nawet nic mierzyć i potem zastanawiać się jak zagospodarować
    kilka centymetrów które pewnie zawsze zrobisz za dużo.

    Zarabianie przewodów samemu ma kiepski sens jeżeli planujesz to robić
    rzadko. W dodatku tanie zaciskarki dają zakończenia kiepskiej jakości, a
    takie kupne są robione na sprzęcie dużo wyższej jakości.

    W dodatku same końcówki są dość drogie (chyba że będziesz używał
    starych) i jak masz kupić zwój i zaciskarkę i końcówki, to taniej kupić
    po prostu gotowe przewody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: