    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen C4 Picasso
    Date: Wed, 11 Feb 2015 20:01:23 +0100

    W dniu 11.02.2015 o 19:29, gizmo pisze:

    > Poza tym 2 razy wymieniane łączniki stabilizatora,
    czyli jeździsz po dziurach
    > wymienione tarcze z
    > przodu (też już przetoczone)
    popatrz tu jak się "doktoryzowałem" z tarcz
    https://imageshack.com/i/jwgifwj
    mnie już lokalny mechanior i norauto poprosili że oddadza kasę ale ma
    jechać do kogoś innego naprawiać. pojechałem do kumpla pożyczyć czujnik
    mikrometryczny. sprawdziłem jak "bije" tarcza i piasta. okazało się że
    już sama piasta (widoczna na fotografii) ma bicie. na tyle małe, że
    tarcz nie trzeba przetaczać, ale na tyle duże, że jak już złapało krzywo
    hamulec, to tarcze były pokrzywione.
    Tak czy owak, sam "przetoczyłem" pisatę. tzn auto na kołki, bez koła i
    tarczy uruchmiłem silnik, na bieg i .... jazda. jak się piasta szybko
    kręciła to kątówką (na zrobionym uchwycie) dosłownie "liznąłem" piastę.
    OD tego czasu problem hamulców zniknął. umnie auto zrobiło jakieś 40
    tyś, albo jak może lepiej brzmi 5 lat.
    Tak więc radzę przy najbliższej wymianie tarcz wyminić też piasty
    ToMasz