  • Data: 2017-08-26 12:12:00
    Temat: Re: Co jest nie tak z C++ (było: Rust)
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 18:27:06 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > .. i tu lezysz wydajnosciowo ze swym assemblerem przed byle kompilatorem C...
    >
    > AK

    nie pisalem tego z mysla o specjalnej wydajnosci (tylko o prostocie i latwosci
    pisania) choc mysle ze wydajnosciowo jest ok

    sam glowny switch w takim asmie nie jest az tak szeroki - choc strcompare i tak sie
    narobi

    if( StringCompare(word[0], "mov") )
    {
    if( StringCompare(word[1], "eax")
    {
    if( StringCompare(word[2], "ebx")
    {
    FlushByte(0x89);
    FlushByte(0xd8);
    continue;
    }
    if( StringCompare(word[2], "ecx")
    {

    FlushByte(0x89);
    FlushByte(0xc8);

    continue;

    }

    }
    if( StringCompare(word[1], "ebx")
    {
    //...
    }

    }

    if( StringCompare(word[0], "push") )
    {
    //.....
    }

    if( StringCompare(word[0], "call") )
    {
    //....
    }

    tak to mniej wiecej wyglada, switch jest w kodzie objetosciowo dlugi
    ale jest prosty i mz nie jest zbyt obciazaacy

    dzieki continue mozna na czczesnie nie pisac elsów

    jako ze kilka mnemonikow jest najpopularniejszych mozna je wrzucic na poczatek,
    string compare
    u mnie zwraca nie tylko czy rowne ale tez czy niejsze czy wieksze wiec tez mozna by
    uzyc (ale mi sie nawet nie chce)

    wydajnosc moim zdaniem nie jest tu problemem