    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co na "miśki"?
    Date: Mon, 5 Feb 2018 11:55:34 +0100

    W dniu 05.02.2018 o 11:31, Jacek pisze:
    > Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym
    > moje pytanko:
    > co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
    > Janosik? a może jest coś innego?

    Ja mam ryśka. Odpala się przy łączeniu z zestawem głośnomówiącym.
    Yanosik ma więcej użytkowników, ale szpieguje dla ubezpieczycieli. Ponoć
    anonimowo i jak im się spodobasz to dzwoną przedstawić superofertę - ale
    żeby dzwonić to muszą mieć nr telefonu, więc już nie anonimowo - sporo
    ubezpieczycieli twój numer ma;) Zresztą za te dane nie jest
    dopowieszialny neptis tylko jakaś trzyliterowa spólka zarządu neptisa...
    i prezesa któregoś ze stowarzyszeń ubezpieczniowych. Ja im tam nei wierzę;)

    Inna sprawa że jak jeżdzisz po mieście to trzeba wyłączyć wiele
    powiadomień, bo po prostu przestajesz zwracać na nie uwagę.

    Shrek