  • 1. Data: 2018-02-05 11:31:10
    Temat: Co na "miśki"?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym
    moje pytanko:
    co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
    Janosik? a może jest coś innego?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-02-05 11:55:34
    Temat: Re: Co na "miśki"?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2018 o 11:31, Jacek pisze:
    > Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym
    > moje pytanko:
    > co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
    > Janosik? a może jest coś innego?

    Ja mam ryśka. Odpala się przy łączeniu z zestawem głośnomówiącym.
    Yanosik ma więcej użytkowników, ale szpieguje dla ubezpieczycieli. Ponoć
    anonimowo i jak im się spodobasz to dzwoną przedstawić superofertę - ale
    żeby dzwonić to muszą mieć nr telefonu, więc już nie anonimowo - sporo
    ubezpieczycieli twój numer ma;) Zresztą za te dane nie jest
    dopowieszialny neptis tylko jakaś trzyliterowa spólka zarządu neptisa...
    i prezesa któregoś ze stowarzyszeń ubezpieczniowych. Ja im tam nei wierzę;)

    Inna sprawa że jak jeżdzisz po mieście to trzeba wyłączyć wiele
    powiadomień, bo po prostu przestajesz zwracać na nie uwagę.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-02-05 12:16:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-05 o 11:31, Jacek pisze:

    > Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym

    To bardzo tanio.

    > moje pytanko:
    > co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?

    Jazdę zgodnie z przepisami.

  • 4. Data: 2018-02-05 13:17:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym
    >moje pytanko:
    >co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
    >Janosik? a może jest coś innego?

    Janosik dobry jest :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-02-05 13:24:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-05 o 12:16, Poldek pisze:

    > To bardzo tanio.

    > Jazdę zgodnie z przepisami.

    Nie chciałeś zapewne powiedzieć bezpieczną?

  • 6. Data: 2018-02-05 14:13:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.02.2018 o 13:24, t-1 pisze:

> [...]
    Wiesz jak się nazywa sytuacja, gdzie w firmie pracownicy ściśle
    przestrzegają wszystkich przepisów i procedur?

    Strajk włoski.

    Dodam od siebie, że łapanka na "teren zabudowany", w miejscu, gdzie są 3
    pasy ruchu i żadnych budynków w promieniu kilometra powinna nazywać się:
    *******ństwo
    Jacek

  • 7. Data: 2018-02-05 16:22:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    W dniu 2018-02-05 o 11:31, Jacek pisze:
    > Janosik? a może jest coś innego?

    Yanosik + CB to zestaw obowiązkowy. Kary za jego brak są dotkliwe. Ja
    swego czasu straciłem PJ na 3 miesiące za przekroczenie na 3 pasmowej
    drodze w terenie zabudowanym drzewami i rzeką. A wystarczyło CB włączyć
    zamiast gadać ze znajomymi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2018-02-05 16:35:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >swego czasu straciłem PJ na 3 miesiące za przekroczenie na 3 pasmowej
    >drodze w terenie zabudowanym drzewami i rzeką. A wystarczyło CB

    Albo zwolnic do 95, bo o przepisowej nie wspomne :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-02-05 18:03:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >Yanosik + CB to zestaw obowiązkowy. Kary za jego brak są dotkliwe.

    P.S. Janosik rozszerza zakres na Europe

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/568098,
    yanosik-informuje-o-fotoradarach-w-europie-antyradar
    .html

    J.

  • 10. Data: 2018-02-07 18:45:39
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>