  • Data: 2011-05-13 22:31:51
    Temat: Re: Co sadzicie o Renault Fluence?
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tym przypadku _w dużym stopniu_ decyduje moda.

    A ta moda obejmuje przede wszystkim Volvo, Mercedes,
    Lancia, Toyota/Lexus...

    I może jeszcze kilka innych marek... ;)

    Generalnie: Europa, Europa, i jeszcze raz Europa...
    no i Toyota only.

    Marki niemieckie to z kolei raczej ulubiony "sprzęt" tzw dołów
    społecznych.
    BMW-ica, Audi lub przynajmniej VW - marzenie każdego "dresa"
    tudzież "kibola".

    --
    CB