  • 1. Data: 2011-05-13 17:22:19
    Temat: Co sadzicie o Renault Fluence?
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Co sadzicie o Renault Fluence, np. w porownaniu z Honda Civic? Jaka jest
    awaryjnosc tego auta itd?
    pawel

  • 2. Data: 2011-05-13 20:07:09
    Temat: Re: Co sadzicie o Renault Fluence?
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Co sadzicie o Renault Fluence, np. w porownaniu z Honda Civic? Jaka jest
    > awaryjnosc tego auta itd?

    Chcesz kupic smaochod ktory nawet 2 lata nie jest na rynku ?
    Przeczekaj chociaz az wyjdzie pierwszy lift to wtedy zazwyczaj
    naprawiaja to co spierdzielili za pierwszym razem.

  • 3. Data: 2011-05-13 20:30:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 May 2011 20:07:09 +0200, Regand napisał(a):

    > Chcesz kupic smaochod ktory nawet 2 lata nie jest na rynku ?
    > Przeczekaj chociaz az wyjdzie pierwszy lift to wtedy zazwyczaj
    > naprawiaja to co spierdzielili za pierwszym razem.

    przecież to już jest czwarty lift. Danie nowej nazwy jeszcze nie robi z
    Megane sedan nowego samochodu...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-05-13 20:36:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Co sadzicie o Renault Fluence,

    bezsensowne auto IMO, nowe Megane kombi dużo ładniejsze i bardziej
    praktyczne,

    brat

  • 5. Data: 2011-05-13 21:22:32
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Dla mnie porównanie renowki do hondy to nieporozumienie - iale załóżmy, że
    pytasz poważnie:-)

    Właściciela poznasz po tym czym jezdzi.
    Renówke zazwyczaj kupuje sie by się pokazac....
    Zauważ też, że ludzie wykształceni (nie mówie o tych co kupują tytuł na
    prywatnej uczelni tylko o tych co mają coś w głowie - lekarze, farmaceucie,
    ludzie na wyzszych stanowiskach urzędniczych, prawnicy, choć pewnie wyjątki
    są) jezdzą czymś japońskiem albo niemieckim.
    Przynajmniej takie są moje spostrzeżenia, na przykładzie znajomych i rodziny
    --
    ---
    uciu

  • 6. Data: 2011-05-13 21:50:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-05-2011 o 21:22:32 uciu <g...@i...pl> napisał(a):

    > Właściciela poznasz po tym czym jezdzi.

    Ja pierdzielę, w życiu nie spotkałem na żywo dorosłego człowieka, który
    tak myśli...
    Takiemu pewnie do głowy nie przyjdzie, że są ludzie, którzy w dupie mają
    co inni o nich pomyślą.
    Samochód to taki sam przedmiot jak lodówka czy szpadel, służy do
    przewiezienia dupy z punktu A do B.

> [...]
    > farmaceucie, ludzie na wyzszych stanowiskach urzędniczych, prawnicy,
    > choć pewnie wyjątki są) jezdzą czymś japońskiem albo niemieckim.

    Co to za "wykształceni", którzy w dzisiejszych czasach myślą, że kraj
    pochodzenia danej marki świadczy o jakości produktu ?

    > Przynajmniej takie są moje spostrzeżenia, na przykładzie znajomych i
    > rodziny

    Współczuję.

    Pzdr
    TG

  • 7. Data: 2011-05-13 22:07:52
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    > Samochód to taki sam przedmiot jak lodówka czy szpadel, służy do
    > przewiezienia dupy z punktu A do B.

    poczynajac od szpadla od henia z kuzni skonczywszy na fiskarsie czy innym
    top madl
    porownanie niefajne

  • 8. Data: 2011-05-13 22:08:56
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Samochód to taki sam przedmiot jak lodówka czy szpadel, służy do
    > przewiezienia dupy z punktu A do B.

    ok to sie zgadza, ale z punktu A do B musisz dojechać a z doświadczenia ojca
    mechanika wiem, że największy w tym problem mają auto pokroju renowi czy
    puga. Już nie wospomnie o trwałości czesci "oryginalnych"
    Avensiska w rodzinie ma przejchane 600tyś beż żanych poważniejszych awarii,
    nigdy tez nie była holowana.
    Założymy się, że żadna renówka tego nie osiągnie??? Ba nawet połowy tego nie
    osiągnie!!! Pokaż mi lagune z taką historią???

    >Co to za "wykształceni", którzy w dzisiejszych czasach myślą, że kraj
    >pochodzenia danej marki świadczy o jakości produktu ?

    Kraj pochodzenia i nazwijmy to renoma marki ma duże znaczenie. Oczywiści są
    w tym wyjątki ale mogę przytoczyć przykłady podejści do klienta w
    bmw,mazdzie, hondzie, renowce i daci....i nie mowie tu tylko o konkretnym
    dealerze a o "polityce marki"

    >Współczuję.

    Ja również.

    Od każdej reguły są oczywiście wyjątki.

    uciu

  • 9. Data: 2011-05-13 22:20:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-05-2011 o 22:08:56 uciu <g...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Założymy się, że żadna renówka tego nie osiągnie??? Ba nawet połowy tego
    > nie osiągnie!!! Pokaż mi lagune z taką historią???

    Ale ja mówię o czasach wspólczesnych i samochodach nowych - max 2, 3
    letnich.
    Podajesz przykład laguny i "rozciagasz" jej opinię na wszystkie marki z
    tego kraju.
    Ja jakoś dziwnym trafem najwiecej negatywnych opinii słyszę o NOWYCH
    toyotach i VV.

> [...]
    > bmw,mazdzie, hondzie, renowce i daci....i nie mowie tu tylko o
    > konkretnym dealerze a o "polityce marki"

    Naiwny jesteś jak małe dziecko. Liczy się kasa. W segmencie aut o jakich
    rozmawiamy nie istnieje obecnie coś takiego jak "renoma marki"

    Pzdr
    TG

  • 10. Data: 2011-05-13 22:23:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 May 2011 21:22:32 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    > ludzie na wyzszych stanowiskach urzędniczych, prawnicy, choć pewnie wyjątki
    > są) jezdzą czymś japońskiem albo niemieckim.

    Teraz w połączeniu z bezapelacyjnycm faktem, że wymienieni przez ciebie
    ludzie - lekarze, farmaceuci, prawnicy itp to w 99,9999% techniczni idioci
    (nie obrażając samej osoby), wyciągnij sobie wnioski. Zakładam, że
    potrafisz.