  • 1. Data: 2012-06-24 09:54:12
    Temat: Co tam w świecie ubezpieczeń OC?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Macie rozeznanie, jak mocno urosły stawki OC w tym roku?

    Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.

    Którego ubezpieczyciela polecacie na ten rok?

  • 2. Data: 2012-06-24 11:46:13
    Temat: Re: Co tam w świecie ubezpieczeń OC?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 09:54:12 +0200, Marcin N napisał(a):
    > Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.

    Moje pierwsze ubezpieczenie (poprzednie było po poprzednim właścicielu) w
    PZU i w ogóle na motocykl. Koszt 205 zł uwzględniając 5%rabat za
    ciągłość...
    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-06-24 12:02:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Macie rozeznanie, jak mocno urosły stawki OC w tym roku?
    >
    > Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.
    >
    > Którego ubezpieczyciela polecacie na ten rok?

    30 marca płaciłem 96 zł w PZU, po ośmiu latach znów się u nich zjawiłem
    (pierwszy raz z moto), 60% zniżek.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-06-24 18:53:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.

    też płaciłem coś koło tego a w tym roku 82 PLN

    Dowiadywałem się, bo zastanawiams ię nad zakupem nowego moto i przy
    wszystkich zniżkach tez 82.
    polecam PZU

  • 5. Data: 2012-06-25 07:40:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-24 09:54, Marcin N pisze:
    > Macie rozeznanie, jak mocno urosły stawki OC w tym roku?
    > Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.
    > Którego ubezpieczyciela polecacie na ten rok?

    Skad ta niechec do obdzwaniania TU albo kontaktu z brokerem?! :P

    pozdr
    newrom
    PS. 92 w pzu vs 110 czu 120 w link4, dane maja kilka dni
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-06-25 09:47:55
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jun 24, 9:54 am, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Macie rozeznanie, jak mocno urosły stawki OC w tym roku?
    >
    > Termin mi się zbliża. Płaciłem 68 zł w PZU.
    >
    > Którego ubezpieczyciela polecacie na ten rok?

    W razie kolejnych wazkich pytan: po benzyne trzeba pod Radom, taka
    stacja na terenie bylego PGR.
    Co prawda wacha smierdzi dziwnie i moto mi chodzi na 3 cylindrach, ale
    jest 8 groszy taniej na litrze!
    Goraco polecam i koniecznie napisz jak wrazenia!

    --
    Artur vel Kefir

  • 7. Data: 2012-06-25 09:58:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kefir napisał(a):
    > W razie kolejnych wazkich pytan: po benzyne trzeba pod Radom, taka
    > stacja na terenie bylego PGR.

    a jaki to ma zwiazek?

    > Co prawda wacha smierdzi dziwnie i moto mi chodzi na 3 cylindrach

    angliki tak majom

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-06-25 10:07:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-25 09:47, Kefir pisze:

> [...]
    > jest 8 groszy taniej na litrze!
    > Goraco polecam i koniecznie napisz jak wrazenia!

    Myślałem, że mnie ignorujesz, jak sugerowałeś w innym poście.

  • 9. Data: 2012-06-25 10:53:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-25, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > W razie kolejnych wazkich pytan: po benzyne trzeba pod Radom, taka
    > stacja na terenie bylego PGR.
    > Co prawda wacha smierdzi dziwnie i moto mi chodzi na 3 cylindrach, ale
    > jest 8 groszy taniej na litrze!

    Eee, pewnie wydaje Ci sie. Proponuje zrobienie slepego testu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-06-25 13:11:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-25 10:53, AZ pisze:

    > Eee, pewnie wydaje Ci sie. Proponuje zrobienie slepego testu.

    Mam wrażenie, że dla niektórych tutaj określenie "ślepy test" jest czymś
    zupełnie nowym i bawi ich to niczym kawałek sera.