  • Data: 2019-02-20 10:59:00
    Temat: Re: Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-20 o 10:24, t-1 pisze:

    > Cała prawda o tyle, że trwałość "tradycyjnych" spadła do 1 roku.
    W 1998 r. kupiłem Daewoo Espero z oryginalnym koreańskim akumulatorem.
    Wytrzymał 9 lat i od biedy pewnie jeszcze by pojeździł, ale w zimie
    gorzej palił (podkreślam - gorzej, a nie zdechł zupełnie). Doładowywałem
    go może ze 3 razy, jak w zimie było -20 stopni. Ładowarka pamiętała
    jeszcze komunę...
    T.