  • 1. Data: 2009-08-02 22:07:23
    Temat: Co wybrać
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    hej
    chciałbym wziąć sobie jakis telefon.
    Ok 100 darmowych minut [moze byc oczywiscie troche wiecej]
    Mam 3 numery do ktorych chcialbym dzwonic jak najtaniej (2 w plusie, jeden
    w erze)
    Chciałbym aparat telefoniczny, chyba ze cos bardzo korzystnego bez.
    Co polecacie?

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 2. Data: 2009-08-04 10:07:24
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > jeden w erze)
    > Chciałbym aparat telefoniczny, chyba ze cos bardzo korzystnego bez.

    tak sadziłem, ze raczej mało bedzie osób znajacych oferty kilku sieci.

    To moze inaczej - w biedronce widziałem startery gdzie minuta (poza play)
    kosztuje 25gr.
    Wydaje mi sie ze to cena całkiem ok.
    Ktos ma taniej? Mozna spodziewac sie porownywalnych cen w telefoni
    abonamentowej?

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 3. Data: 2009-08-04 11:11:33
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    wiadomości news:04082009.14B805B2@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a)
    > w poprzednim odcinku co następuje:

    > To moze inaczej - w biedronce widziałem startery gdzie minuta (poza play)
    > kosztuje 25gr.

    heyah - 29gr/minutę i dość częste promocje doładowanie x2 do wszystkich -
    więc realna cena spada o połowę

    > Ktos ma taniej? Mozna spodziewac sie porownywalnych cen w telefoni
    > abonamentowej?

    nie masz szans na takie coś w abonamencie jeżeli masz zamiar płacić rachunki
    poniżej 100 zł
    przykładowo abonament w erze 100 zł to 220 minut a to oznacza 45 groszy (no
    i w rodzinie za darmo :P )

    w plusie żeby dostać 220 minut musisz zapłacić 120 zł

    jakby nie liczył abonamenty poprostu się nie opłacają. Jeżeli już bardzo
    chcesz telefon od operatora to pomyśl o mixie w plusie lub w play. jeden i
    drugi ma zalety i wady - musisz zdecydować który dla ciebie będzie lepszy.
    Ja korzystam z obydwóch i uważam że ani era ani orange nie ma oferty która
    przebije te 2 - chociaż plus ma słabszą ofertę od play - ale trzymam bo mam
    sporo znajomych w plusie :)

  • 4. Data: 2009-08-04 12:30:30
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Budzik napisał(a):

    > To moze inaczej - w biedronce widziałem startery gdzie minuta (poza play)
    > kosztuje 25gr.

    Weź pod uwagę jeszcze taktowanie ćwierćminutowe.

    > Wydaje mi sie ze to cena całkiem ok.

    Carrefour Mova- minuta 25 gr do wszystkich, przy nie więcej,
    niż 50% połączeń do Play.

    Play Fresh przy przenoszeniu numeru- niecałe 9 gr do wszystkich :-)
    (opisywałem w innym wątku).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-08-04 19:07:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wincynty" napisał:

    > nie masz szans na takie coś w abonamencie jeżeli masz zamiar płacić
    > rachunki poniżej 100 zł

    To bardzo ciekawe, bo w playowym abonamencie za 45 zł. (pytający chciał 100
    minut) realny koszt minuty to ok. 22 grosze. Odliczając promocyjne 3
    miesiące - jeszcze taniej.

    > jakby nie liczył abonamenty poprostu się nie opłacają.

    Zależy, jak kto liczy ;-)

    JoteR

  • 6. Data: 2009-08-04 20:07:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To bardzo ciekawe, bo w playowym abonamencie za 45 zł. (pytający
    > chciał 100 minut) realny koszt minuty to ok. 22 grosze. Odliczając
    > promocyjne 3 miesiące - jeszcze taniej.

    skad bierze sie roznica miedzy wyliczeniem (100 minut za 45 zł to 45gr za
    minute) a twoim wyliczeniem 22gr za minute?

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 7. Data: 2009-08-04 20:19:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > skad bierze sie roznica miedzy wyliczeniem (100 minut za 45 zł to 45gr za
    > minute) a twoim wyliczeniem 22gr za minute?

    No przecież chciałeś z telefonem? Więc odlicz sobie jego koszt od kwoty
    abonamentu. Ponieważ nie napisałeś, jaki chcesz aparat, więc do wyliczeń
    wziąłem pierwszy, który mi się wyświetlił w ofercie Play - LG Cookie (1 PLN
    w abonamencie 45 zł na 2 lata). Jego cena (wg ceneo) to ok. 560 zł. Czyli
    przez 24 miesiące umowy spłacasz ok. 23 zł miesięcznie za telefon, reszta
    (czyli 22 zł) pozostaje Ci na rozmowy. A że w tym abonamencie masz 100
    minut, więc proste działanie arytmetyczne wykazuje, że jedna minuta kosztuje
    22 grosze. Oczywiście dodatkową ceną jest 2-letnie uwiązanie - ale
    zaproponowany w tym wątku mix też jest formą niewolnictwa, a aparaty są tam
    droższe.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-08-05 09:20:44
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosztuje 22 grosze. Oczywiście dodatkową ceną jest 2-letnie uwiązanie -
    > ale zaproponowany w tym wątku mix też jest formą niewolnictwa, a aparaty

    no takim liczeniem to my Polskie nie zbudujemy.

  • 9. Data: 2009-08-05 12:20:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wincynty" napisał:

    > no takim liczeniem to my Polskie nie zbudujemy.

    Ale masz jakieś kontrwyliczenie, czy tylko mantrę "abonament jest be, bo
    tak"?

    JoteR

  • 10. Data: 2009-08-05 12:42:11
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Ale masz jakieś kontrwyliczenie, czy tylko mantrę "abonament jest be, bo
    > tak"?

    oczywiście że mam
    40 miesięcy mixtura 30
    zobowiązanie 1200 zł +cena za słuchwakę w salonie 49
    - cena telefonu 560
    659

    do tego dolicz sobie jeszcze że karty zdrapki kupujesz z 10% zniżką przez
    internet więc jeszcze odliczamy 120 zł

    wychodzi wg wyliczeń twoim stylem 17,5 grosza - jest taniej?? - a w innych
    opcjach wychodzi pewnie lepiej tylko nie chce mi się kombinować teraz -
    zliczyłem swoje zobowiązanie