  • Data: 2018-03-08 17:38:59
    Temat: Re: Coz za pech przedawnienie :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7rmrn$e97$1...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08.03.2018 o 16:04, J.F. pisze:

    >Nie ma akurat żadnego znaczenia - to temat zastępczy. Bomby i gwizdki
    >nie dają ci żadnych praw względem innych uczestników ruchu. Co
    >najwyżej możesz się nei stosować do niektórych przepisów,

    ale jak nie masz gwizdkow, to musisz sie stosowac.

    >ale w razie W nie zdejmuje to z ciebie odpowiedzialności.

    No coz, tym razem prokuratura ma inne zdanie, i prawde mowiac to chyba
    podzielam jej zdanie
    ("a gdyby tam dwie karetki jechaly do ciebie")

    Byc moze sad sie wypowie ... ale to znow moze byc wyrok polityczny :-)

    >To co badali?

    Cos tam mieli, ale kamerki to chyba w tych samochodach nie ma.
    Wprowadzic obowiazek posiadania ?
    To sie okaze, ze awarie miala :)

    > Wraz z likwidacja BOR przestal byc oficerem BOR.

    E tam. Zlikwidować osobę to znaczy "tyś go killing?" ;)

    Ja o "oficerze" pisalem a nie o osobie :-P

    J.