    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Crash test starych aut
    Date: Thu, 6 Aug 2015 19:00:44 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <mpvs6b$rhp$1@speranza.aioe.org>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > A co nie? ustawiasz kogutka do pionu że ma zły czytnik,
    > a to wina twoja że swojego nie potrafisz ustawić.

    Ja do czytnika kogutka nic nie mam.
    Ja tylko zwracam uwage, ze kogutek tworzy posty niezgodne z przyjetymi
    zasadami! Cytowanie to jest przyjeta zasada, oznaczanie cytatów to jest
    zasada, wrotka to jest zasada, oznaczanie odpowiedzi dopiskiem "Re:" w
    tytule to jest zasada (pamietasz jak kiedys OE dopisywał Odp zamiast Re?)

    To nie jest mój problem, ze wybral taki czytnik, natomiast miło byłoby
    gdyby jego niedoróbki czy braki poprawiał recznie. Albo zmienił narzedzie.
    Byłby to wyraz szacunku dla czytających - oczywiście moim zdaniem.

    > Powiem prosto, gówniarz jesteś i tyle.

    cbdu.

    > Inni nie mają problemów tylko ty,

    To oczywiście nieprawa - re czy kogutki zwracano uwage wielokrotnie i
    robiło to wiele innych osób.

    > wracaj do szkoły bo tam twoje miejsce.

    Patrzac na Twój sposób wyrazania się - musiało cie wiele kosztowac aby nie
    napisać wprost: wypierdalaj...