  • Data: 2015-08-12 17:00:52
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to ty przymule bagienny z Budzikiem pełną kulturę uprawiacie.
    > Zupełnie jak w piosence. Raz na spacerze mimochodem
    > Pan Brud się spotkał z panem Smrodem.
    > Pan Smród ramiona rozwarł swe:
    > - Ach jak mi miło, panie B.!
    > Pan Brud miał oczy pełne łez:
    > - Ach, jak się cieszę, panie S.!
    > I poszli razem naszym krajem,
    > Komplementując się nawzajem

    A wszystko to na prostą prośbę o dodawanie Re do odpowiedzi na pierwszy
    post watkotwórcy. Jestes niesamowity.

    Rozmowa z Toba wyglada jak niektore rozmowy polityków ktore widuje w TV -
    bez ładu i składu, totalny brak miejetnosci argumentacji, byle głupi lud
    kupił.

    - prosze cie o dodawanie Re
    - piszesz ze to niepotrzebne
    - argumentuje, dlaczego potrzebne
    - na to ty piszesz, ze przeciez w Twoich postach jest Re (i udowadniasz to
    postami innymi o ktorych pisze, czyli nie pierwsza odpowiedza na rozpoczety
    watek a dalszymi postami w watku gdzie Re dodał juz ktos inny)
    - podaje ci M-Id posta w ktorym Re nie ma bo nie dodałes recznie
    - na to Ty ze mam smieciowy czytnik.

    I tak w kółko.

    Jak juz musisz głupio argumentować, to badz chociaz konsekwentny - dajesz
    Re, nie dajesz Re, znasz sie na grupach, nie znasz sie (to juz w sumie
    ustalilismy...) itd.

    Pomijam stek wyzwisk - przyzwyczaiłem sie, ze niektorzy juz tak maja, nie
    rozumiejac, ze takie wyzwisko mówi wiele ale o piszacym...