eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley - Profesjonalna Firma :-) › Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
    Date: Fri, 24 Sep 2004 23:30:59 +0200
    Organization: GTS Polska o/Szczecin
    Lines: 36
    Message-ID: <cj23mk$2hui$1@news2.ipartners.pl>
    References: <cj1ims$ko9$1@inews.gazeta.pl> <cj1tlq$dt$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <cj1vta$2fm1$1@news2.ipartners.pl> <cj220a$r01$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.79.35
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1096061460 83922 217.153.79.35 (24 Sep 2004 21:31:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Sep 2004 21:31:00 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:68404
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Śląski wrote:
    > Michal Gawrylczyk wrote:
    >
    >> Akty desperacji? Kiepskie wyniki? Pierwsze slysze....
    >
    > Wnioskuję po kilku akcjach, jakie miały miejsce u mnie i w pobliżu :) Bo
    > jak inaczej wytłumaczyć nagłe uderzanie do klientów, z którymi ni w ząb
    > wcześniej nie dało się dogadać - ze sporo gustowniejszą ceną niż pół roku
    > temu, próby sprzedania mi kolejnych megabitów w ostatnim dniu sierpnia za
    > niemal równie gustowną cenę, itp? :) Mnie ciężko jest nabrać na "promocję"
    > :)

    Coz, ceny przeciez spadaja i przez pol roku sporo sie zmienilo. A ostatni
    dzien sierpnia? Taka specyfika firmy i nie ma tutaj nic nowego, co moznaby
    nazwac aktem desperacji.

    >> http://egospodarka.pl/article/articleview/5809/1/11/
    >
    > Marketing :) ale byłbym ostrożny z hurraoptymizmem - wszak to dane
    > dotyczące pierwszego półrocza, czyli za okres sporego zamieszania na
    > rynku i masowej ucieczki klientów z MAN-ów po aferze z Tepsą - w tym
    > chyba deal roku - przejęcie Allegro. Teraz trzeba utrzymać założone przez
    > prezesów tempo wzrostu, co przy stabilizującej się styuacji na rynku może
    > już nie być takie proste.

    Oczywiscie ze marketing, ale taki marketing nie moze posuwac sie za daleko.
    Poza tym z roku na rok nie mozna wciskac marketingowej sciemy, jezeli nie
    ma ona jakiegos podparcia, bo wszystko latwo i szybko rozpoznaja klienci.

    Aaa, zauwaz tez ze samo Allegro nie napedzi 10% wzrostu przychodow.

    > Uszanowania!

    Rowniez :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: