  • Data: 2005-05-10 19:39:21
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

    > Nie warto straszyć pedofili, bo to nic nie da. Jeśli karanie więzieniem
    > nic nie daje, bo dalej się tak zabawiają, to "straszenie na czacie" ma
    > być skuteczniejsze? Śmiech na sali.

    Pedofili należy rozróżnić na pedofili aktywnych (poszukujących kontaktu
    z dziećmi i realizujących na nich swój popęd seksualny) i pasywnych
    (ograniczających się do oglądania filmów, zdjęć itp. i nie krzywdzących
    dzieci dzięki własnym zahamowaniom moralnym). O ile IMO pierwszych
    należałoby ścigać z całą surowością prawa, to przeciwko drugim nie mam
    nic. Takie podpuszczanie kojarzy mi się z wabieniem drugiego typu, żeby
    przeszedł na stronę pierwszego. Trzeba pamiętać że ci ludzie, choćby nie
    wiem jak bardzo ich nienawidzieć, cały czas przeżywają wewnętrzną walkę
    i wątpię żeby któryś z nich mógł być tak naprawdę w życiu szczęśliwy.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.. (C) Agnieszka