  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Cyberglina po polsku...
    Date: Thu, 12 May 2005 08:59:57 +0200

    Wed, 11 May 2005 19:11:30 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@g...com> napisał:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Przedstaw jakieś fakty, coś
    > konstruktywnego.
    > P.S. Skończysz szkołę, założysz rodzinę, będziesz miał dzieci to może
    > będziesz myślał inaczej.

    w tym kraju marnuje się wystarczającą ilość publicznych pieniędzy, nie
    widze potrzeby wydawania kolejnych na zaspokajanie potrzeb wywołanych
    histerią ludzi którzy nie potrafią wychowywać swoich dzieci

    PS. Szkołe skończyłem, pracuje, nie mam ochoty zakładać rodziny, wole
    wydawać pieniądze na własne przyjemności.

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii