  • 21. Data: 2009-10-05 05:41:54
    Temat: Re: Cyfra+, PHILIPS HD PVR, 2 pytania
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Fakt, na stronie mają głupoty wypisane.
    > Niedawno właśnie 6201 wypożyczyłem za 0 zł wraz z nową umową.

    ostatnio jak pamiętam gardziłeś dekoderami na rzecz htpc?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 22. Data: 2009-10-05 08:54:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ostatnio jak pamiętam gardziłeś dekoderami na rzecz htpc?

    I dalej gardzę.
    Ale jak dają za 0 zł, to się przyda.
    Ojcu do odbioru radia, konkretnie PRII z racji tego że wypadł z dvb-t,
    wypadł z analoga, za to na Astrze jest za friko, ale tylko w dvb-s2.

  • 23. Data: 2009-10-05 09:09:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > I dalej gardzę.
    > Ale jak dają za 0 zł, to się przyda.
    > Ojcu do odbioru radia, konkretnie PRII z racji tego że wypadł z dvb-t,
    > wypadł z analoga, za to na Astrze jest za friko, ale tylko w dvb-s2.

    a to tak, są w tym układzie korzyści

  • 24. Data: 2009-10-05 14:11:43
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-05 10:54, Cavallino donosi, że:
    > Ojcu do odbioru radia, konkretnie PRII z racji tego że wypadł z dvb-t,
    > wypadł z analoga, za to na Astrze jest za friko, ale tylko w dvb-s2.
    Na HB też jest za friko 10892 H 27500

  • 25. Data: 2009-10-05 14:30:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-10-05 10:54, Cavallino donosi, że:
    > Na HB też jest za friko 10892 H 27500

    FTA?
    Jaki to nadawca?

  • 26. Data: 2009-10-05 14:39:15
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-05 16:30, Cavallino donosi, że:

    > FTA?
    > Jaki to nadawca?

    Tak: Cyfra+ PR:
    Jedynka
    Dwójka
    Trójka
    Euro
    Dla zagranicy

  • 27. Data: 2009-10-05 15:18:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości news:

> [...]

    I jesteś pewien że to fta?
    Bez ważnej karty się odbierze?
    Bo to pewnie dvb-s i mpeg-2 jest, więc nie trzeba by było dekodera HD.

  • 28. Data: 2009-10-05 15:36:20
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-05 17:18, Cavallino donosi, że:

    > I jesteś pewien że to fta?
    Tak - tutaj potwierdzenie:
    http://pl.kingofsat.net/pack-cyfra.php
    > Bez ważnej karty się odbierze?
    > Bo to pewnie dvb-s i mpeg-2 jest, więc nie trzeba by było dekodera HD.
    Tak - wystarczy najtańszy tuner DVB

  • 29. Data: 2009-10-05 18:37:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak - tutaj potwierdzenie:
    > http://pl.kingofsat.net/pack-cyfra.php
    > Tak - wystarczy najtańszy tuner DVB

    Plus - nie trzeba kręcić anteną, a ojciec stary tuner po Cyfrze ma.
    Da się Philipsa DSR ileś tam odpalić na starej karcie (nie kameleon)?

  • 30. Data: 2009-10-05 19:00:09
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-05 20:37, Cavallino donosi, że:
    > Plus - nie trzeba kręcić anteną, a ojciec stary tuner po Cyfrze ma.
    > Da się Philipsa DSR ileś tam odpalić na starej karcie (nie kameleon)?
    DSR - ile?
    Może wystarczy wgranie innego oprogramowania po RS232 i ożyje bez karty ;)