  • Data: 2013-03-06 13:33:21
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-06 12:42, ZIWK pisze:
> [...]
    &v=KDcWWaIHcdM

    > Zawsze może Cię zaskoczyć i droga, i inni jej użytkownicy

    Zasadniczo tak, ale czy to co widzisz można nazwać zaskoczeniem?

    > Żałuję, że z przeciwka jechał zwyczajny kierowca, a nie "kino objazdowe"
    > - w zasadzie powinni trafić na egzamin za całkowity brak znajomości
    > znaków drogowych.

    Brak znajomości znaków drogowych? Oni je doskonale znają - powinni
    stracić PJ za stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym. Przy takich
    zachowaniach policja powinna od ręki im zatrzymać PJ, składy na
    parking i skierować sprawę do sądu. Jakoś w innych krajach można...