  • 1. Data: 2013-03-06 12:04:52
    Temat: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=KDcWWaIHcdM

    25 lat jeżdżę po drogach ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem.
    Myślałem że to w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
    Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich
    skurwysynów?

  • 2. Data: 2013-03-06 12:34:44
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]
    > w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
    > Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich skurwysynów?

    To jest standard na tej trasie. Bylem swiadkiem takiego zachowania przez litwinow,
    ktorzy sie nie zmiescili i ciagneli po lewej stronie wysepek, albo poganiali mnie
    przed prawdopodobnie pusta puszka :)
    Mysle, ze spokojnie mozna karac z takiego nagrania. jesli w pliku zapisuje sie data.

    sz.

  • 3. Data: 2013-03-06 12:42:54
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-06 12:04, frank drebin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=KDcWWaIHcdM

    > 25 lat jeżdżę po drogach ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem.
    Zawsze może Cię zaskoczyć i droga, i inni jej użytkownicy

    > Myślałem że to w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
    > Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich
    > skurwysynów?
    Żałuję, że z przeciwka jechał zwyczajny kierowca, a nie "kino objazdowe"
    - w zasadzie powinni trafić na egzamin za całkowity brak znajomości
    znaków drogowych.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2013-03-06 12:53:07
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 06 Mar 2013 12:42:54 +0100, ZIWK napisał(a):
    > Żałuję, że z przeciwka jechał zwyczajny kierowca, a nie "kino objazdowe"
    > - w zasadzie powinni trafić na egzamin za całkowity brak znajomości
    > znaków drogowych.

    Naprawdę sądzisz, że oni znaków drogowych nie znają?

  • 5. Data: 2013-03-06 12:54:05
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 12:04:52 +0100, frank drebin napisał(a):

> [...]
    > Myślałem że to w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
    > Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich

    Tak mi się skojarzyła sprzed lat akcja "Bezpieczna 8". Faktycznie
    bezpiecznie się zrobiło. ;-)

  • 6. Data: 2013-03-06 12:59:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufela" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >przez litwinow, ktorzy sie nie zmiescili i ciagneli po lewej stronie
    >wysepek, albo poganiali mnie przed prawdopodobnie pusta puszka :)

    Aj tam zaraz Litwinow
    http://www.youtube.com/watch?v=wfW1uxW9m6A

    >Mysle, ze spokojnie mozna karac z takiego nagrania. jesli w pliku
    >zapisuje sie data.

    Jakze to, datownik bez atestu ? :-)
    Zeznania swiadka poparte filmem swoja wage jednak maja.

    Tylko ze wtedy wracamy do meritum - czy wyprzedzanie za linia ciagla,
    bez przejezdzania jej (wjazd na przerywanej, zjazd na przerywanej),
    jest wykroczeniem ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-03-06 13:14:06
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 12:59:09 +0100, J.F napisał(a):
    > Tylko ze wtedy wracamy do meritum - czy wyprzedzanie za linia ciagla,
    > bez przejezdzania jej (wjazd na przerywanej, zjazd na przerywanej),
    > jest wykroczeniem ? :-)

    :-)

    Ale na pewno nie stosowanie się do znaku C-9

  • 8. Data: 2013-03-06 13:33:21
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 12:42, ZIWK pisze:
    &v=KDcWWaIHcdM

    > Zawsze może Cię zaskoczyć i droga, i inni jej użytkownicy

    Zasadniczo tak, ale czy to co widzisz można nazwać zaskoczeniem?

    > Żałuję, że z przeciwka jechał zwyczajny kierowca, a nie "kino objazdowe"
    > - w zasadzie powinni trafić na egzamin za całkowity brak znajomości
    > znaków drogowych.

    Brak znajomości znaków drogowych? Oni je doskonale znają - powinni
    stracić PJ za stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym. Przy takich
    zachowaniach policja powinna od ręki im zatrzymać PJ, składy na
    parking i skierować sprawę do sądu. Jakoś w innych krajach można...

  • 9. Data: 2013-03-06 13:55:17
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Widać jak wysepki poprawiają bezpieczeństwo ;)

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2013-03-06 14:11:17
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 6 marca 2013 12:04:52 UTC+1 użytkownik frank drebin napisał:
> [...]
    >
    > skurwysynów?
    >

    > --
    >
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
    Witam

    Tu sie skonczylo na strachu, kiedys na A4 miedzy Katowicami a Gliwicami jeden TIRman
    zepchal mnie z drogi jak zaczal wyprzedzac ... Osobiscie do zawodu i ludzi nic nie
    mam ale czasami kierowcy ciezarowek faktycznie jezdza jak kosmici.
    Dogonic, zatrzymac, wyciagnac z szoferki i skuc morde ... nastepnym razem moze
    pomysli dwa razy.

    Pozrawiam
    Xiant