    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Date: Fri, 8 Mar 2013 21:55:56 +0100
    <khcirj$h61$1@node2.news.atman.pl> <khdebj$1lc$1@node1.news.atman.pl>
    <513a4041$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net>
    <513a4b31$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 21:33:43 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > W pewnych granicach tolerancji nie ma o czym deliberować - życie jest
    > bezcenne. W żaden sposób nie można tego przeliczać na raki, zawały,
    > czy oszczędność na krótszym czasie dostarczenia towaru.

    A na marnowanie w samochodzie mozna przeliczac ?

    > Gdybym miał
    > podchodzić do tematu czysto ekonomicznie, to bym zakazał używania
    > pasów,

    Ale dopiero po 60-ce :-)

    > fajki zrobił tańsze,

    O widzisz, dobrze piszesz ...

    > używki wpuścił do życia w pełnej
    > rozciągłości. Ba, wódkę bym wprowadził do sprzedaży w sklepikach
    > szkolnych. Czysty zysk.

    Nie, za szybko zejda :-)

    > Nieprawdaż - nie ma takich danych, który by potwierdziły Twoją tezę.

    O, to czemu w Austrii zniesli ten obowiazek ?
    A, wiem, pewnie te madre wladze na podstawie wieloletnich badan stwierdzily
    ze przez dwa lata beda polepszac, wiec na tyle wprowadzily.
    Musi jakies plamy sloneczne, a moze koniunkcja gwiazd :-P

    J.