    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Tue, 24 Feb 2009 11:41:52 +0000

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Chca czegos czego nie potrzebuja. Nie zrozumiales tego ?

    No tak, racja.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję porządnego Expense MAnagera, mimo że
    używam go non stop.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję raz na ruski rok GPSa, po to, żeby go
    włączyć i gdziekolwiek jestem się odnaleźć, bez względu na to, czy mam
    zasięg GSM, czy nie.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać MMS.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać znajomym plików po BT.

    Wyjaśnij mi, czego jeszcze nie potrzebuję, mimo że używam tego na
    codzień? Może żelazka nie potrzebuję? A może kuchenki nie potrzebuję i
    zacznę ognisko rozpalać w celu ugotowania obiadu? Pewnie też nie
    potrzebuję komputera ani internetu?

    Wg. takich artykułów nie potrzebuję wszystkiego, cczego iPhone nie jest
    w stanie mi zapewnić. Jeśli nie ma MMS, to w tym momencie stają się one
    zbędne. W momencie wprowadzenia MMS, Steve ogłosił w Stanach reqolucję!
    Można wysyłać obrazki!!!

    No no no, ciekawe rzeczy.

    > Towarzyszu Szadik jestem na tej grupie od JEJ POWSTANIA tylko pod innym
    > nazwiskiem, wiec nie pitol mi tu kawalkow.

    Żaden "Szadik". Widocznie przez te wszystkie lata nie zauważyłeś, że
    ludzie sobie w XXI wieku nie dają takich kitów wciskać.

    Szadzik