    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Tue, 24 Feb 2009 14:52:01 +0100

    BaX pisze:

    > A nie możesz po prostu zrozumieć, że dla masy ludzi to co Ty używasz, jest
    > ZBĘDNE i jak ktoś tak twierdzi też ma do tego prawo?
    zgadza sie, i taki jest sens 75% artykułu. ale gdyby takie pozostało
    ostatnie 25% to okaże sie że również iPhone jest zbyteczny.

    To nie jest tak ze iPhone jest beeee. To chodzi o to ze jak sie tworzy
    taki kombajn, z gigantycznymi możliwościami to należało by pozwolić mu
    rozwinąć skrzydła, oprogramowaniem! Oprogramowaniem które mocno ingeruje
    w telefon, właśnie javą, nawigacją, flashem ( ma/niema - czegoś tam
    brakowało w przeglądarce www). Dlaczego brakuje naprawde paru punktów do
    "doskonałości"? przez głupi pomysł Steeva, głupi dla mnie, dla Apple
    zyskowny.

    ToMasz