  • 11. Data: 2011-06-14 12:12:22
    Temat: Re: Czemu w PL flmy nadaja w 4:3 ???
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 13:35, Xian Mi Mao pisze:

    > Ja tam nie wiem, ale wszyscy (takze ci niemajetni aka ubodzy) znajomi
    > oblowili sie juz dawno z promocji hipermarketowych lakomiac sie na
    > "raty 0%" itd.
    > Jesli ktos ma CRT to jacys koneserzy.
    > Odkad Unia (podatkowo itd) spromowala LCD w ramach walki z efektem
    > cieplarnianym to teraz wlasnie mozemy kupic LCD 40" za 900 zlotych -
    > BTW jak oceniacie jakosc czegos takiego?

    Co ciekawe bele banka pobierala 50-70W max a LCD 100-250W o plazmie nie
    wspomne. To sie nazywa walka z ociepleniem.

    :):):):):)

  • 12. Data: 2011-06-14 17:22:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisal w wiadomosci news:

    > Co ciekawe bele banka pobierala 50-70W max

    Chyba 21 cali.
    Taki 29 pobiera juz kolo 100, mozna zakladac ze wieksze jeszcze wiecej.

  • 13. Data: 2011-06-14 17:37:42
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Arkady pisze:
    [...]
    > Co ciekawe bele banka pobierala 50-70W max a LCD 100-250W o plazmie nie
    > wspomne. To sie nazywa walka z ociepleniem.

    Jak ktoś lubi bańki, to C*four w promocji mają 14" telewizorki
    kineskopowe, zapewne wygrzebane z czeluści magazynów. Po 199 zł...

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 14. Data: 2011-06-14 21:36:11
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Arkady wrote:

    > Co ciekawe bele banka pobierala 50-70W max

    dopisz 1 przed tym co podales, dopisz "od", i sie to
    bedzie zgadzac. 17 calowy monitor CRT oficjalnie
    (dane podawane przez producenta) pobiera 170W.
    Czyli dwudziestoparo-trzydziestoparo calowy TV
    CRT spokojnie moze pobierac z gniazdka drugie
    tyle..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 15. Data: 2011-06-14 22:05:32
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 23:36, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

> [...]
    > producenta) pobiera 170W.
    > Czyli dwudziestoparo-trzydziestoparo calowy TV
    > CRT spokojnie moze pobierac z gniazdka drugie tyle..

    Mialem wczesniej Phhilipsa 29'' i pobieral w szczycie 75W

  • 16. Data: 2011-06-15 09:09:28
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2011-06-15 00:05, Arkady pisze:

    > Mialem wczesniej Phhilipsa 29'' i pobieral w szczycie 75W

    moj 40 calowy lcd pobiera od 60-120w...60 to tryb eko 120 to tryb sklep...
    Kratylos

  • 17. Data: 2011-06-15 09:22:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "kratylos" <k...@y...com> napisal w wiadomosci news:

    > moj 40 calowy lcd pobiera od 60-120w...60 to tryb eko 120 to tryb sklep...

    Przy max. podswietleniu pobierze wiecej.
    No chyba ze to led.

  • 18. Data: 2011-06-15 10:10:23
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-15 11:09, kratylos pisze:

    > moj 40 calowy lcd pobiera od 60-120w...60 to tryb eko 120 to tryb sklep...
    > Kratylos

    Obawiam sie ze ktos cie nabija w banke bo taki LCD 170W to minimum !
    Zmierz miernikiem i wroc sie pokajac.

  • 19. Data: 2011-06-15 10:42:02
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2011-06-15 11:22, Cavallino pisze:

    > Przy max. podswietleniu pobierze wiecej.
    > No chyba ze to led.
    tak to led - w tej chwili wiekszosc lcd to ledowce...

  • 20. Data: 2011-06-15 10:59:09
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 14-06-2011 o 19:22:36 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Taki 29 pobiera juz kolo 100, mozna zakladac ze wieksze jeszcze wiecej.

    A nie zależy to też od rozdzielczości i częstotliwości?
    Większość tv crt wyświetla 288 linii przy 50Hz, max. 576 linii i 100Hz.
    Żeby wyświetlić 1080p 60Hz to wiązka musi dużo szybciej latać. Żeby
    porównanie miało sens to chyba należałoby porównywać LCD z CRT o takiej
    samej rozdzielczości.

    --
    SW3
    ----