    Subject: Re: Czerny dzien:-(
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <56ac9c89$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Sat, 30 Jan 2016 13:57:20 +0100

    On 2016-01-30 13:27, Marek wrote:
    > używać
    >
    > Chyba softu do migania ledami. Mchp udostępnia kupę softu (stos usb,
    > stos tcp) , który nie opłaca się pisać od nowa, bo to by móc skompilować
    > go native gcc mips (a soft ma cechy umożliwiające skompilowanie go tylko
    > mchp gcc).
    Bez przesady, jestem przekonany, że nie byłoby specjalnie trudnym
    przeportowanie tych bibliotek na standardowe gcc. O ile ktoś chciałby
    ich używać. Bo kiedyś słyszałem, chociaż nie w kontekście PIC32, że
    mikroczipowy stos TCP/IP zaburaczony jest/był. A z drugiej strony np. ja
    mam dobre doświadczenia z lwIP.

    > Podalem przykład, ze Mchp zmodyfikował target mpis.c dziwnymi zmianami.
    > Więc coś hardwerowego jest na rzeczy.
    A możesz zapodać diff-a? Bo chętnie rzuciłbym okiem, ale nie chce mi się
    zasysać źródeł i porównywać.

    Hę??? https://www.mentor.com

    > Ale efekt jest taki, że powastał os sztuka dla sztuki, o zerowej
    > przydatności praktycznej o ekonomicznej nie wspominając.
    Przypomnę, że ta dyskusja zaczęła się od tego, że MC zrobił swoje gcc i
    w darmowej wersji tego kompilatora wprowadził pewne ograniczenia i czy
    nie dałoby się zastąpić tego kompilatora standardowym gcc dla MIPS-a.
    Czytaj: w zastosowania amatorskich. A tak BTW to owa "sztuka dla sztuki"
    ma IMO duże znaczenie edukacyjne. Co IMO przekłada się też na kasę.