  • 1. Data: 2013-03-16 08:13:49
    Temat: Czeska D1 . Płatna czy nie?
    Od: gowit <w...@g...com>

    Chciałem się spytać tych którzy jażdżą autostradą do Ostrawy.
    Czy za odcinek od Polskiej granicy do Ostrawy trzeba płacić?
    A raczej wykupić winietę?

  • 2. Data: 2013-03-16 08:34:21
    Temat: Re: Czeska D1 . Płatna czy nie?
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    nie trzeba płacić, jest bezpłatna do południowego węzła.

  • 3. Data: 2013-03-16 09:04:37
    Od: gowit <w...@g...com>

  • 4. Data: 2013-03-16 09:13:58
    Od: gowit <w...@g...com>

    > nie trzeba płacić, jest bezpłatna do południowego węzła.

    Skoro tak , to czy nasz odcinek A1 z Pyrzowic do Gorzyczek również
    jest bezpłatny?

  • 5. Data: 2013-03-16 10:00:05
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    również bezpłatny.

  • 6. Data: 2013-03-16 22:14:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 01:13:58 -0700 (PDT), gowit napisał(a):

    > Skoro tak , to czy nasz odcinek A1 z Pyrzowic do Gorzyczek również
    > jest bezpłatny?

    Bezpłatny, ale jeszcze niedokończony :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2013-03-18 18:55:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 10:00:05 +0100, kor_nick napisał(a):

    > również bezpłatny.

    Tylko dla osobówek, powyżej 3,5t musisz mieć viaToll'a

    No i do Gorzyczek nie pojedziemy autostradą, ponieważ most w Mszanie
    przerósł możliwości naszych inżynierów. Musimy zjechać wcześniejszym
    zjazdem i drogami lokalnymi objechać ten którki odcinek.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]