-
X-Received: by 10.140.31.195 with SMTP id f61mr722qgf.41.1412796819049; Wed, 08 Oct
2014 12:33:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.31.195 with SMTP id f61mr722qgf.41.1412796819049; Wed, 08 Oct
2014 12:33:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
dc16no1517013qab.1!news-out.google.com!q8ni68qal.1!nntp.google.com!s7no1398231q
ap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 8 Oct 2014 12:33:38 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <a...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.39.5;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 5.173.39.5
References: <a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 08 Oct 2014 19:33:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546461
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 8 października 2014 19:50:57 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> Corolla verso 2.2 diesel, przebieg 160 kkm.
>
> Luźna rozmowa z ojcem przerodziła się w kłótnię,
>
> bo ja utrzymuję że nikt nie jest w stanie określić,
>
> czy sprzęgło i dwumasa wytrzyma jeszcze 10, czy może
>
> 50 kkm, a ojciec utrzymuje że w ASO zbadają i powiedzą.
>
> Czy faktycznie są jakieś metody, czy moje podejście
>
> sceptyka jest prawidłowe? :>
>
>
>
> L.
Da się pod pewnym warunkiem. Są metody badań polegające na rejestracji drgań jakie te
mechanizmy wytwarzają w czasie pracy. Jeśli producent mechanizmu stworzy wzorcowe
próbki drgań to porównując wytwarzane z wzorcowymi można całkiem dokładnie określić
stan mechanizmu. Producenci mogą mieć dla własnych potrzeb tego typu dane. W technice
taka metoda jest czasami wykorzystywana w badaniu stanu odpowiedzialnych mechanizmów.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.14 22:43 masti
- 08.10.14 22:46 Tomasz Pyra
- 08.10.14 23:17 masti
- 08.10.14 23:39 PiteR
- 08.10.14 23:52 Tomasz Pyra
- 09.10.14 00:32 PiteR
- 09.10.14 00:42 Tomasz Pyra
- 09.10.14 01:31 k...@g...com
- 09.10.14 02:11 PiteR
- 09.10.14 09:44 Tomasz Pyra
- 09.10.14 21:42 PMG
- 09.10.14 22:23 Tomasz Pyra
- 09.10.14 22:33 PMG
- 10.10.14 18:30 Tomasz Pyra
- 11.10.14 07:37 Lisciasty
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław