eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane? › Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    From: klaus <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Date: Thu, 23 Apr 2015 23:09:12 +0200

    W dniu 23-04-2015 o 22:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "klaus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe że w żadnym parametrze żadnego auta z CVT tego nie widać.
    > Nawet jak jeżdżą na pełnym gazie.
    > Bądź więc łaskaw zachować opowiadanie bajek na dobranoc dla dzieci.

    > Ale nie przez czas przyspieszania i nie będzie to uciążliwy jednostajny
    > ryk, tylko rosnący i spadający, po prostu naturalny w przyspieszającym
    > samochodzie.
    > Jeśli nie rozumiesz o co chodzi, to przemyśl dlaczego w samochodach z
    > CVT emuluje się PRZEZ GŁOŚNIKI zachowanie silnika w aucie z manualem, a
> [...]
    Co Ty bredzisz?!?! Jakie głośniki?
    Nie wiem co sobie zamontowałeś w swoim skuterze ale to jest grupa o
    samochodach a nie wymyślonych skuterach z głośnikami.
    Przejedź się kiedyś SAMOCHODEM z CVT to może zrozumiesz jak działa.

    > Dokładnie - nie trzymam silnika na 5 tysiącach, tylko zmieniam bieg i
    > ryk się kończy.

    I razem z obrotami spada moment przez co samochód wolniej przyspiesza,
    ergo jest wolniejszy od takiego samego z CVT.
    Możesz sobie to zasymulować w CVT zdejmując na chwilę nogę z gazu ;)
    Tylko kto normalny chciałby zmniejszać przyspieszenie jak akurat np
    wyprzedza kolumnę tirów...

    paliwatylko do osiągnięcia odpowiedniej prędkości.

    > Jasne.
    Doucz się, wróć i... lepiej nic nie pisz więcej w temacie CVT.