  • 1. Data: 2013-09-27 14:13:44
    Temat: Czy da sie na tym zagrac w World od Tanks?
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Panowie, szybkie pytanie: oto sprzet:
    http://proline.pl/?p=REF+LENOVO+T410+11
    Czy po rozbudowie ramu do 4GB bedzie sie na tym dalo jako tako pograc w
    World Of Tanks? Tu wymagania gry:
    http://world-of-tanks-mmo.blogspot.com/p/wymagania-s
    przetowe.html Nie mam
    pojecia jak sie ma grafika tego notebooka do tych wymienionych w opisie
    wymagan gry...

    Pozdrawiam,
    ABS

  • 2. Data: 2013-09-27 14:41:21
    Temat: Re: Czy da sie na tym zagrac w World od Tanks?
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-27 14:13, abs pisze:
> [...]
    przetowe.html Nie mam
    > pojecia jak sie ma grafika tego notebooka do tych wymienionych w opisie

    Jeśli nie ma dodatkowej karty graficznej tylko jedzie na zintegrowanej
    GMA HD(a prawie napewno tak jest) to nie da się bez dostawania w d... .

    miuab

  • 3. Data: 2013-09-27 14:44:07
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-27 14:41, miab pisze:
    przetowe.html Nie mam

    > Jeśli nie ma dodatkowej karty graficznej tylko jedzie na zintegrowanej
    > GMA HD(a prawie napewno tak jest) to nie da się bez dostawania w d... .

    Ale do pracy komputer niezły.

    miab

  • 4. Data: 2013-09-27 15:24:30
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-09-27 14:44, miab pisze:

    > Ale do pracy komputer niezły.
    >
    > miab

    Lenovo to padło, od kilku lat wypuszczją tylko złom.
    Masowo padają im płyty główne i karty grafiki.
    Firmy i serwisy które to naprawiają wołają sobie od 400 do 600zl za
    naprawę i niekiedy tylko miesiąc gwarancji dają.
    Kto nie wierzy niech poszuka tematu, Lenovo i czarny ekran.
    Baterie Lenovo podobnie.
    Od 3-4 lat to złom.Mam taką sztukę na części i nigdy więcej Lenovo.
    Dopiero podczas wizyty w serwisie, dowiedziałem się, żeby to gówno omijać.

  • 5. Data: 2013-09-27 16:26:44
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-09-2013 o 14:13 abs napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    przetowe.html Nie mam
    > pojecia jak sie ma grafika tego notebooka do tych wymienionych w opisie

    GF6800GT

    3DMark 2003 score: 13200
    3DMark 2005 score: 5100
    3DMark 2006 score: 2600

    Lenovo Thinkpad T410s
    GMA HD graphics

    3DMark 03: 4878 points
    3DMark 05: 3350 points
    3DMark 06: 1225 points
    1280x1024

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 6. Data: 2013-09-27 16:59:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-27 15:24, Użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    > Od 3-4 lat to złom.Mam taką sztukę na części i nigdy więcej Lenovo.
    > Dopiero podczas wizyty w serwisie, dowiedziałem się, żeby to gówno omijać.

    Szkoda ze mu nie zaproponowałeś czegoś porządnego w cenie za bardzo
    nie odbiegającej od założeń.
    A z drugiej strony to za 1600 to nie dał bym rady złożyć nawet
    porządnego stacjonarnego do grania. Więc liczenie że będzie się
    to tego nadawał laptop z grupy najtańszych sporo mówi o pytającym.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-09-28 01:00:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-27 16:59, RadoslawF pisze:

> [...]
    > porządnego stacjonarnego do grania. Więc liczenie że będzie się
    > to tego nadawał laptop z grupy najtańszych sporo mówi o pytającym.

    A prezydent Warszawy rozdawała za darmo laptopy Mewa (czy jakos tak) dla
    słabowidzących. Dobrze widzący może na tym jeszcze skorzystac bo lepiej
    widać co na ekranie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-09-28 13:55:12
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-09-2013 o 15:24 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Od 3-4 lat to złom.Mam taką sztukę na części i nigdy więcej Lenovo.
    > Dopiero podczas wizyty w serwisie, dowiedziałem się, żeby to gówno

    Twój żal z powodu straty laptopa jest zrozumiały, ale coś w Twoim
    komentarzu z argumentacją jest nie tak.

    Po pierwsze - jak to się ma do zestawień awaryjności?
    http://www.rescuecom.com/news-press-releases/compute
    r-reliability-report-2012-Q3.aspx
    http://www.rescuecom.com/news-press-releases/compute
    r-reliability-report-2013.aspx

    PO drugie - wszystkie laptopy mają problemy z "czarnym ekranem" i
    bateriami. Jak nie wierzysz to poszukaj tematu:
    -Wpisz dowolnego producenta- czarny ekran.

    Wniosek nasuwa się jeden - nie kupujmy laptopów, bo wszystkie to złom :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 9. Data: 2013-09-28 21:22:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-28 13:55, WiesłaW pisze:

    > Wniosek nasuwa się jeden - nie kupujmy laptopów, bo wszystkie to złom :)

    Wniosek powinien być inny
    Kupujemy laptopy gdy definitywnie nie istnieje opcja komputera
    stacjonarnego.
    I tego się trzymam. Ogólnie laptop to złom, a jak już potrzeba to
    kategorycznie bez dodatkowej grafiki bo to najsłabszy punkt. Delli w
    firmie takich padniętych (dodatkowa nvidia) na kopy.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2013-09-30 13:37:26
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Stanelo na tym, ze poszukam czegos z
    Geforcem 710M - tam jako tako na niskich detalach da sie pograc.