  • Data: 2004-06-22 10:21:19
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wito wrote:

    > rozbrajającym głosem informuje mnie że dostęp został wyłączony ze względu na
    > rozsiewanie wirusów. Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować
    > klienta i ostrzec go przed konsekwencjami- odpowiedziała, że nigdy nie będą
    > nikogo ostrzegać lecz od razu wyłączają.

    To jest NTG, ale powiem Ci, że w moim przypadku rozsiewanie wirusów =
    natychmiastowe wycięcie usera. A to dlatego, że mnie może mój dostawca
    zaraz odciąć (http://www.internetdsl.pl - informacja o
    Worm.Win32.Opasoft). Nie ma czasu na łaskawe proszenie pana Kowalskiego
    żeby sobie załatał dziurę w systemie ("Panie, przeciez Word mi działa,
    to po co mam zmieniać?" - codzienne dialogi z moimi userami). Admin
    sieci gdzie pracuje, kiedy pare kompów złapało jakiegoś worma M$SQL
    natychmiast wyciął cały budynek. Co mu się bardzo chwali, też bym tak
    zrobił na jego miejscu. Reakcja własciciela komputera jest zazwyczaj
    liczona w dniacha nie w minutach.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl