  • Data: 2004-06-22 23:01:21
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Rabczuk wrote:
    > Uwazam ze taka akcja naprawde zaoszczedzila by wielu problemow.
    > i moze wreszcie ludzie ktorzy pisza antywirusy zarobili by wiecej a
    > moze nawet powstalo by wiecej oprogramowania w tej kategori.

    myslisz ze to cos zmieni ? ja informuje ustnie (o ile mam taka mozliwosc)
    i .... to oczywiscie nic nie daje .... trzeba zaczac od tego ze uzytkownicy
    wogole nie wiedza ze jest cos takiego jak uaktualnianie systemu, ze sa
    dziury, ze sa wirusy "a pozatym komputer byl wlaczony tylko przez godzine"

    kiedys probowalem, ale to sa naprawde duze "wiatraki" zeby z nimi walczyc
    .... dlatego stosuje takie cos co opisalem w postach wyzej .... "zaplon"
    parodniowy ale skutkuje

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec