  • Data: 2004-06-23 11:23:30
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@p...onet.pl wrote:

    > racji.

    > W umowie jest jeden punkt na podstawie, którego admin mógł wyłączyć
    > użytkownika, ale po poinformowaniu go. Cytuję ten punkt.
    > "Abonent ma obowiązek stosować się do wszystkich poleceń administratora sieci,
    > w szczególności na jego bezpośrednie wezwanie ma obowiązek:
    > a.wyłączyć oprogramowanie zakłócające pracę innych komputerów
    > b.zlikwidować udostępnianie zasobów niezgodne z regulaminem"
    > Niestety innych warunków nie znalazłem.

    Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak upewnić)
    to albo osobiście albo z pomocą Federacji Konsumentów/Powiatowego Rzecznika
    Konsumentów - reklamacja (chyba) z tytułu zgodności z umową albo można
    to potraktować jako zerwanie umowy przez operatora (zaprzestanie świadczenia
    usług objętych umową) - ale lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego
    prawnika w FK albo u PRzK.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-