eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCzy dostawca miał rację??? › Re: Czy dostawca miał rację???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Wed, 23 Jun 2004 20:09:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <cbch3m$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <s...@l...eu.org>
    <4...@n...onet.pl>
    <s...@a...pse.dyster>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.244.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1088014262 7975 80.51.244.21 (23 Jun 2004 18:11:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2004 18:11:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: kiciawka
    X-MimeOLE: kiciawka's ryjofek ;)
    X-WWW: http://www.vast.net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66183
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> napisał(a):
    > Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak
    > upewnić) to albo osobiście albo z pomocą Federacji
    > Konsumentów/Powiatowego Rzecznika Konsumentów - reklamacja (chyba) z
    > tytułu zgodności z umową albo można to potraktować jako zerwanie umowy
    > przez operatora (zaprzestanie świadczenia usług objętych umową) - ale
    > lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego prawnika w FK albo u PRzK.

    Czy aby nie przesadzasz(przesadzacie) z tym Rzecznikiem Praw Konsumentów?

    Każdy "normalny" Administrator sieci odłączyłby takiego użytkownika
    (wywołującego problemy w sieci). To, że nie poinformowano użytkownika,
    zgadzam się, jest pewnym niedopatrzeniem, jednak niedopatrzeniem również
    jest brak dbałości użytkownika o sam system (zawirusowanie etc.). MSZ,
    takie postępowanie, o którym piszesz jest nie adekwatne do sytuacji. Chyba
    wystarczy przestrzec operatora, co w przypadku, gdy sytuacja się powtórzy.

    Wymiana karty sieciowej, o której pisano gdzieś wyżej to tylko i wyłącznie
    'wina' użytkownika, który najpierw powinien zwrócić się do swojego
    operatora z problemem "braku usługi".

    Pozdrawiam,




    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: